خانه / جشنواره / هاشمی داشتند

هاشمی داشتند

[۲/۲۸،‏ ۸:۴۲ بعدازظهر] نما: *⭕️هاشمی داشت اما هیچ وقت خامنه ای نداشت…*

اوکراین در خودش هاشمی زیاد داشت. روحانی داشت. زیباکلام کم نداشت. در هر مغازه اش سه تا تاجزاده با یک سفر آنتالیا می توانستی بخری ، اوکراین اما رهبر نداشت…
[۲/۲۸،‏ ۸:۴۵ بعدازظهر] نما: *🔴این عکس زلنسکی که اخیرا منتشر شده و او را رئیس جمهوری شجاع در خط مقدم جنگ نشان می‌دهد برای سال ۲۰۲۱ است!*

این تصویر مربوط به بازدید زلنسکی از مواضع خط مقدم ارتش اوکراین در دونباس در ششم دسامبر ۲۰۲۱ است.

معجزه رسانه‌ها همین است، گفتن دروغ هایی که واقعی به نظر برسند.

در ۷ سال گذشته هیچ کسی نگفت #یمن تنهاست چون رسانه‌ها نگذاشتند کسی مانور بدهد.

#سواد_رسانه_ای
[۲/۲۸،‏ ۸:۵۱ بعدازظهر] نما: ▪️ساعاتی پیش روزنامه گاردین مطلبی نوشت که به نظرم جالب آمد: به گفته رئیس کمیسیون اروپا، اتحادیه اروپا پخش شبکه‌های خبری روسیه را ممنوع خواهد کرد که مبادا روایت روسیه از این جنگ به گوش شهروندان اروپایی برسد!

ظاهراً آزادی بیان تا جایی خوب است که منافع اروپا و آمریکا به خطر نیافتد. اگر کانالی خلاف روایت آن‌ها بگوید، با کلماتی مانند “سمی” و “دروغ” و “مخرب” کوبیده خواهد
[۲/۲۸،‏ ۸:۵۳ بعدازظهر] نما: ⭕بازیکنان منچستر سیتی با پیراهن منقش به اوکراین وارد زمین شدند‌

یک کاربر عرب عکس را ارسال کرد.

یک کاربر استرالیایی سیاه پوست زیر عکس نوشت:

به من اعتماد کن! اگر این اتفاق برای تو بیفتد آنها عمرا این کار را برای کشور تو بکنند!

#سواد_رسانه_ای
[۲/۲۸،‏ ۸:۵۴ بعدازظهر] نما: ▪️سعودی ۷ ساله داره یمنیا رو سلاخی می‌کنه بعد فیفا علاوه بر میزبانی بازیای جام باشگاه‌های آسیا، میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان رو هم بهش میده بعد روسیه رو به خاطر حمله به اوکراین تحریم کرده!
خیلی چیزا داره عیان میشه…
[۲/۲۸،‏ ۸:۵۷ بعدازظهر] نما: *📸#جهان_از_دریچه_دوربین| به این تصاویر با دقت زیادی نگاه کنید…*

🔺تفاوت جنگ در عراق و یمن و سوریه و افغانستان با اوکراین از دید رسانه‌ها!
[۲/۲۸،‏ ۸:۵۸ بعدازظهر] نما: ⁉️این دستاورد برای انقلاب کمه؟!
که۴۳ سال تمام دنیا باهات بجنگن و کشورت را حفظ کنی

🔺اونایی که نقشه کشور را از شتر به گربه تغییر دادن باز هم زبون دارن،انگار برنامه‌های دیگه ای دارن!!!

✅کور خوندن ،دوران ببخش و کف بزن گذشته
[۳/۱،‏ ۱۲:۲۶ قبل‌ازظهر] نما: شما فهمیدین چرا دنیا واسه سوریه و عراق یمن میانمار و افغانستان ساکت بود ولی واسه اوکراین همه صداشون در اومده و دارن روسیه رو تحریم و تخریب میکنن؟
اوکراین
#سومین کشور بزرگ یهودی ها از نظر #جمعیت در اروپا ست
#پنجمین کشور در جهان
#زلنسکی هم یهودیه
مسلمونای دنیا کشته بشن دنیا ساکته ولی واسه یهودیا همه جون میدن🤌
*بازیگوشی نظامی ناتو در اروپا*
چندوقت پیش به دنبال رجزخوانی الهام علی اف در مورد آذربایجان ایران و شرارت صهیونیست‌ها در مرزهای ما با جمهوری آذربایجان و استقرار داعشی‌ها در مرز ما به بهانه جنگ با ارمنستان گفته شد«وقتی دشمن مشغول اشتباه است نباید مزاحم او شد»!
آن مناقشه با تدبیر دیپلماسی دولت رئیسی و برگزاری یک مانور نیرومند پیامبر اعظم (ص) پایان یافت. ترکیه، آذربایجان و رژیم صهیونیستی فهمیدند «بازیگوشی نظامی» در مرزهای ایران هزینه دارد و آنها قادر به برآورد و جبران این هزینه نیستند!
آنچه این روزها در شرق اروپا در مرزهای روسیه و اوکراین شاهد آن هستیم یک «بازیگوشی نظامی» است که ناتو راه انداخته است. دولت اوکراین قربانی این بازیگوشی نظامی شد.
***
اساتید روابط بین الملل می‌گویند: «حکمرانی یک تخصص است مثل پزشکی!»
وقتی یک« کمدین» بدون نظارت استصوابی رئیس جمهور می‌شود ،
دو اتفاق می‌افتد
۱ – دموکراسی به خطر می‌افتد ، حکمرانی جوک می شود !
۲ – امنیت ملی ذبح می‌شود!
کسانی که به یک دلقک و کمدین رای میدهند، دیگر نمی خندند باید گو شت جلوی توپ دشمن شوند و اشک بریزند !
اوکراینی‌ها اکنون چرا باید با روسها بجنگند ؟!برای اینکه روی قبر کشته شدگان بنویسند ؛ « شهید راه گسترش ناتو به شرق اروپا!»
آیا این آرمان ارزش جنگیدن دارد ؟!
اوکراین ۵۰۰۰ نظامی برای اشغال عراق فرستاد و در کنار ناتو بیش از یک میلیون نفر از مردم عراق را قتل عام کرد ! اما آمریکایی‌ها و ناتو حتی یک سرباز برای دفاع از اوکراین در برابر حمله روسیه نفرستادند معنای این رویداد چیست؟ معنای صریح آن این است که ؛ یک ابله احمق در اوکراین حکومت می‌کند ! از اصول حکمرانی هیچ چیز نمی داند .
وقتی آمریکا در برابر مردم افغانستان پس از دو دهه کشتار شکست می‌خورد و مفتضحانه فرار می‌کند . وقتی در برابر ضربه به عین الاسد سپاه قدرتمند اسلام، ذلیلانه سکوت می‌کند . وقتی در برابر مردم پابرهنه یمن پس از ۶ سال جنگ بی حاصل کاری نمی تواند بکند . آن وقت می آید در برابر روسیه که اولین قدرت اتمی جهان است و می تواند با فشار یک دکمه در جنگ هسته‌ای چند ایالت آمریکا را پودر کند، بایستد ! اگر یک «جو » عقل در کله زلنسکی بود وارد ماجراجویی امنیتی با پوتین نمی شد . البته به شرطی که این «جو » از جنس « جوبایدن »نباشد.
***
اتاق فکر حکمرانی در کی‌یف می‌توانست با هزینه و فایده‌کردن پیوستن به ناتو از باب آینده‌اندیشی یک نگاه ابتدایی به حساب سود و زیان خود در روابط با آمریکا و اسرائیل بیندازد. مسئله «امنیت» همیشه برای یک کشور مسئله اصلی و اول است.
ناتو در اروپا مشغول «بازیگوشی نظامی» است. اوکراین نباید وارد این بازی می شد. اکنون زیرساخت‌های نظامی خود را از دست داده است بدون این‌که ناتو در شلیک یک فشنگ در این جنگ به آن کمک کند. اوکراین برای پرهیز از این جنگ می توانست حداقل خود را در دعوای بین روسیه و ناتو بی‌طرف اعلام کند و از این مهلکه بگریزد. اما مردم اوکراین مسئله حکمرانی را شوخی گرفتند و دولت را به کسی سپردند که هنر او «بازیگری» است.آن‌هم بازیگری که تصوری از «تراژدی» ندارد و حداکثر یک «کمدین» است!
برخی در مورد بازیگوشی نظامی ناتو در داخل در نقد سیاست خارجی دولت رئیسی تا آنجا پیش رفتند که گفتند باید در کنار ناتو بایستیم و روس‌ها را محکوم کنیم حتی توییت زدند و نوشتند موضع دولت خلاف «لوطی‌گری» است اما نگفتند لوطی‌های ایران چه زمانی عضو «ناتو» شدند!

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مصلی در انتظار

فعالیت متروی تهران امشب برای خدمت‌رسانی به علاقمندان به شرکت در آیین وداع با رئیس‌جمهور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *