خانه / جشنواره / دیدار

دیدار

در بازدید معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از سازمان فاوای شهرداری تهران مطرح شد
هم‌افزایی پلیس و شهرداری برای ارایه خدمات غیرحضوری

سردار احمد دولتخواه در دیدار با رضا واحدی‌‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن تبریک انتصاب او، برای گسترش همکاری‌های فی‌مابین نیروی انتظامی و شهرداری تهران اعلام آمادگی کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران به نقش مهم مدیریت شهری و نیروی انتظامی در ارائه‌ی خدمات به ذی‌نفعانی هم‌چون سازمان‌های دولتی، بخش خصوصی و به‌ویژه شهروندان، اشاره کرد و همکاری دوجانبه‌ی این دو نهاد را لازمه‌ی رفع نواقص و تقویت سرویس‌ها دانست.
سردار دولتخواه در این دیدار ابراز داشت: «از گذشته در حوزه تبادل داده همکاری خوبی با شهرداری داشته‌ایم و این همکاری می‌تواند در حوزه‌های دیگر نیز ادامه پیدا کند.» او به موضوع نظارت تصویری و بررسی تخلفات رانندگی اشاره و ابراز امیدواری کرد در این حوزه نیز با تعامل دوسویه اتفاقات بزرگی رقم بخورد.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا ضمن تمجید پیشرفت‌های سازمان فاوای شهرداری تهران در بخش‌های پلتفرمی مانند GIS این پلتفرم‌ها را بستری برای همکاری‌های آینده دانست و برای عقد تفاهم‌نامه‌هایی برای پیش‌برد کلان‌پروژه‌های هوشمندسازی پلیس و شهرداری
اعلام آمادگی کرد.
رضا واحدی‌‌فر سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران نیز در این دیدار، ابراز داشت همکاری بین شهرداری و ناجا می‌تواند منشا اتفاقاتی خیر برای شهروندان باشد و ضمن اشاره به تعامل همیشگی بین این دو نهاد، اظهار امیدواری کرد رویکرد مثبت موجود بتواند منجر به بهبود عملکرد و افزایش کیفیت پلتفرم‌های «تهران من» و «پلیس من» شود. به گفته‌ی او زمینه‌های همکاری بین‌دستگاهی بسیار گسترده است و هوشمندسازی شهر بدون تعامل همه‌‌ی بازیگران این حوزه ممکن نیست.

اطلاعیه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران
تاخیر در به‌روزرسانی سوابق تردد در طرح ترافیک به‌زودی برطرف خواهد شد

در هفته‌های اخیر، بروز برخی اختلالات فنی باعث بروز تاخیر در به‌روزرسانی «سوابق تردد در طرح ترافیک» در سامانه‌ی «تهران من» شده و این موضوع مشکلاتی را برای همشهریان عزیز به‌وجود آورده است. سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران ضمن پوزش از این تاخیر، به استحضار شهروندان محترم می‌رساند که این سازمان در حال هماهنگی و رایزنی با دیگر همکاران دخیل در این موضوع در مجموعه‌ی شهرداری تهران است و تمام تلاش خود را معطوف به برطرف‌سازی این اختلال کرده و این تاخیر به‌زودی برطرف خواهد شد.
گفتنی است سازمان فاوای شهرداری تهران صرفاً پشتیبانی فنی این سامانه را به‌عهده دارد و به‌محض دریافت اطلاعات مورد نیاز، به‌روزرسانی سوابق تردد را انجام خواهد داد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *