خانه / جشنواره / پهباد های ضد جنگ

پهباد های ضد جنگ

اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی در رهگیری پهپاد لبنانی

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که با تمام وسیله‌های رهگیری (گنبد آهنین، جنگنده و بالگرد) نتوانسته پهپاد نفوذی از خاک لبنان را رهگیری کند.

اذعان صهیونیست‌ها به ناتوانی در رهگیری پهپاد لبنانیبه گزارش سرویس بین الملل­ خبرگزاری­ صدا و سیما؛ ارتش رژیم صهیونیستی رسما در بیانیه‌ای اعلام کرد که با تمام وسیله‌های رهگیری (گنبد آهنین، جنگنده و بالگرد) نتوانسته پهپاد نفوذی از خاک لبنان را رهگیری کند و پهپاد به سلامت به این کشور بازگشته است.

پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود دو پهپاد را در مرز غزه ساقط کرده است.

رسانه‌های عبری امروز جمعه خبر دادند که آژیرهای خطر در چند نقطه از شمال فلسطین اشغالی در پی ورود یک یا دو پهپاد به صدا درآمده‌اند و ارتش این رژیم در رهگیری پهپاد ناموفق بوده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» رسما در گزارشی ورود یک پهپاد به حریم فلسطین اشغالی را تأیید کرد. «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که پس از ورود پهپاد به حریم فلسطین اشغالی، گنبد آهنین فعال شده است. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی می‌گوید که این پهپاد از حریم لبنان وارد فلسطین اشغالی شده است.

ادرعی بدون اشاره به سرنگونی پهپاد، افزود که جزئیات همچنان در حال بررسی است. با این حال، برخی از منابع خبری از ورود دو پهپاد به حریم فلسطین اشغالی سخن می‌گویند.

 

بیشتر بخوانید:

بیانیه حزب الله لبنان درباره ورود پهپاد «حسان» به اراضی اشغالی

برخی از منابع خبری با انتشار ویدئوی زیر احتمال می‌دهند که این فیلم مربوط به محل برخورد پهپاد باشد. شبکه «الحدث» نیز به نقل از خبرنگار خود نوشت که دو پهپاد بر فراز منطقه الجلیل به پرواز درآمدند که یکی از آن‌ها از حریم لبنان وارد فلسطین شده بود.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای دیگر اشاره کرد که ارتباط خود را با پهپادی که از لبنان وارد فلسطین اشغالی شد، از دست داده است.

منابع خبری احتمال می‌دهند که گنبد آهنین موفق به رهگیری پهپاد نشده و این پرنده بدون سرنشین به سلامت به آشیانه خود بازگشته باشد.

ساعاتی بعد، ارتش رژیم صهیونیستی رسما در بیانیه‌ای اعلام کرد که با تمام وسیله‌های رهگیری (گنبد آهنین، جنگنده و بالگرد) نتوانسته پهپاد نفوذی از خاک لبنان را رهگیری کند و پهپاد به سلامت به خاک لبنان بازگشته است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که ارتش رژیم صهیونیستی دیشب در بیانیه‌ای مدعی شد که دو کوادکوپتر را در شمال و جنوب فلسطین اشغالی رهگیری کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی این ادعا را مطرح کرد که رسانه‌های عبری بیست و چهارم ماه جاری خبر داده بودند که ارتش این رژیم به اشتباه یک پهپاد خود را در مرز لبنان سرنگون کرده است.

پایگاه عبری‌زبان «والا» در این خصوص خبر داده بود که نیرو‌های تل‌آویو با این تصور اشتباه که پهپاد از مرز لبنان عبور کرده و وارد خاک فلسطین اشغالی شده است، یک پهپاد خود را سرنگون کردند.

اواخر دی ماه نیز کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داده بود که دو تکاور این رژیم به دنبال تیراندازی اشتباه یکی از نیرو‌ها کشته شده‌اند؛ اقدامی که برخی از مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «گیلعاد اردان» سفیر تل‌آویو در سازمان ملل متحد آن را فاجعه خواندند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کتاب سال حکومت اسلامی

چرا صدا و سیما از حوزه کمک نمیگیرد این الله اراکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *