خانه / جشنواره / اسرائیل حقوق برابر ایجاد کند

اسرائیل حقوق برابر ایجاد کند

پیام شدید اللحن اسرای فلسطینی به رژیم صهیونیستی

به دنبال اقدامات سرکوب گرانه رژیم اسرائیل علیه اسرای فلسطین در زندان‌ها، اسرای فلسطینی پیامی‌ قوی به این رژیم فرستادند و فردا را روز خشم اعلام کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش «الاسیره» ویژه رسیدگی به امور اسرای فلسطینی امروز اعلام کرد که  زندان‌های رژیم صهیونیستی شاهد تشدید تنش بی سابقه‌ای است .

به گزارش المیادین، جنبش الاسیره در ادامه تاکید کرد که اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی هواخوری اسرای فلسطینی را زمانبندی کرده و مانع ملاقات اسرا با یکدیگر می‌شود.اسرا در تعداد مشخص و زمان مشخص اجازه بیرون رفتن را دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است که اسرای فلسطینی پیامی قوی برای رژیم صهیونیستی  ارسال و اعلام کردند تنش‌ها به حد آتش زدن سلول‌ها و بخش‌های زندان و اعتصاب غذا خواهد رسید.

جنبش الاسیره تاکید کرد: نبرد ما با اشغالگر صهیونیستی در داخل زندان متوقف نشده و نخواهد شد. ما از ملت خود در کلیه مکان‌ها می‌خواهیم حول آرمان فلسطین جمع شوند و در تمامی فعالیت‌ها و رویدادها شرکت کنند.

این جنبش از امامان جمعه خواست تا در  خطبه‌های نماز فردا در خصوص اسرا، انتفاضه آنها و اسرای بیمار و رنج‌های آنها  صحبت کنند.

اسرای  فلسطین تأکید کردند که نبردشان جز با عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از اقدامات سرکوبگرانه در داخل زندان متوقف نخواهد شد و همگان  را  به وحدت ملی، یکی کردن صفوف و از بین بردن اختلافات تا تحقق وحدت ملی فرا می‌خوانند.

اسرای فلسطینی روز جمعه را روز خشم علیه اقدامات امور زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

انجمن اسرای فلسطینی نیز اعلام کرد  که مقام‎های رژیم صهیونیستی نیرو‌های ویژه را برای مقابله با هرگونه تشدید درگیری به حیاط این زندان اعزام کردند که چنین سیاست‌های تنبیهی بر زندگی و روحیه اسیران تأثیر می‌گذارد.

روز جمعه گذشته، مقام‌های صهیونیستی مانع اسرای فلسطینی از بازگشت به سلول‌های خود پس از اقامه نماز در حیاط زندان شدند.

به گزارش باشگاه اسرای فلسطینی، چند روز قبل، بخش‌هایی در زندان «عوفر» در نزدیکی رام‌ الله مورد حمله نیرو‌های ویژه صهیونیستی قرار گرفت؛ همچنین بازداشت‌ شدگان مورد حمله فیزیکی قرار گرفتند و تعدادی از آن‌ها به سلول انفرادی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید

به گفته گروه‌های حقوق بشر، اسیران زندان «نفحه» نیز در صحرای نقب جنوبی نیز به زور برای بازرسی سلول‌ها دستبند زده شده و از سلول‌های خود خارج شدند.

هیئت عالی رهبری اسرای جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شنبه هفته جاری خواستار آغاز جنگ «شورش علیه زندانبان‌» شد و تأکید کرد که این اقدام در راستای اعلام «آغاز انتفاضه بزرگ» است. این انتفاضه با حضور همه گروههای فلسطینی حاضر در زندانهای صهیونیست، «با یک گفتمان، یک حرکت و یک رهبری» صورت خواهد گرفت.

این هیئت ضمن تجلیل از ملت فلسطین از پشت میله‌های زندان، خطاب به آنان گفت که «انتفاضه سوم آغاز، و جرقه آن در زندانها زده شده است». در این بیانیه تأکید شد که «همه زندانها علیه زندانبان قیام می‌کنند و برای اولین بار همه یکپارچه و پیروز هستند؛ به اذن خدا، پیروزی بزرگ».

این در حالی است که بر اساس آمارها، حدود ۴ هزار و ۵۰۰ فلسطینی از جمله ۱۸۰ کودک و ۳۴ زن در زندان‌های رژیم صهیونیستی در حبس به سر می‌برند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

احمد ماهيني كانديداي رياست جمهوري آمريكا

جهان برای ایران شد و آنها خبرندارند

L'Amérique est la 32ème province et l'Europe est la 33ème province de l'Iran et la langue officielle est le persan. America is the 32nd province and Europe is the 33rd province of Iran and the official language is Persian

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *