خانه / جشنواره / سند اخراج آمریکایی‌ها

سند اخراج آمریکایی‌ها

آزادسازی «مأرب» سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن است/ مصاحبه اختصاصی

 

آزادسازی «مأرب» سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن است/ مصاحبه اختصاصی

مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن با تاکید بر ادامه نبرد برای پاکسازی کامل این کشور از لوث متجاوزان و مزدوران، آزادسازی استان «مأرب»» را سند اخراج آمریکایی‌ها از یمن و پایان جنگ و تجاوزی این کشور و مزدورانش توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از صنعاء، «نصرالدین عامر» مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن با تاکید بر عزم ارتش و کمیته‌های مردمی برای آزادسازی وجب وجب مناطق اشغال شده یمن تاکید کرد: آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌بینند که نبرد «مأرب» به معنای پایان دادن به تجاوزات و ضربه زدن به آمریکا و مزدوران منطقه‌ای آن در این جنگ است و ما تلاش می‌کنیم که از طریق این نبرد به حضور آمریکایی‌ها و همچنین تجاوزاتشان علیه سرزمین خود پایان دهیم.

عامر که با خبرنگار تسنیم در صنعاء گفتگو می‌کرد، خاطر نشان کرد نبرد مأرب، نبردی سرنوشت ساز برای ماست تا همه سرزمین‌های خود را آزاد کنیم و این بخشی از استراتژی همه جانبه ما برای آزادسازی همه مناطق کشور و تعهدی اخلاقی و حقوقی و بر مبنای قانون اساسی به شمار می‌رود.

وی افزود ما به نوبه خود به این نبرد (آزادسازی مأرب ) ادامه می‌دهیم و ممکن است این امر گاهی به تعویق بیفتد؛ اما آزادسازی مأرب یک مسئله سرنوشت‌ساز است و این منطقه آزاد می‌شود.هر وجب از خاکی که پیش از این اشغال شده بود آزاد خواهد شد و این یک تعهد دینی و اخلاقی و حقوقی و طبق قانون اساسی بوده و هرگز از آن عقب نمی‌نشینیم.

عامر تصریح کرد : تا زمانی که تجاوزات دشمن ادامه داشته باشد حملات ما نیز ادامه خواهد داشت. برخی معادلات نظامی ایجاد شده توسط نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وجود دارد که این معادلات در راستای ضربات معین و در یک جهت معین و در یک زمان مشخص و دقیق و بررسی شده تقویت می‌شود.

مدیرعامل خبرگزاری «سبأ» یمن گفت : این ضربات با تحولات میدانی هماهنگ بوده و اثربخشی خود را در عرصه سیاسی و نظامی به اثبات رسانده و تا زمان رسیدن به صلح ادامه خواهد داشت. ما در جبهه‌های مختلف می‌جنگیم تا صلح را برای ملت خود به ارمغان آورده و محاصره تحمیل شده علیه کشورمان را برداریم. ضربات ما تا زمان رسیدن به این اهداف تعیین شده و مورد نظر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ما از زاویه مثبت به مواضعی که در سطح بین المللی درباره ضربه ما به امارات اتخاذ می‌شود، آن نگاه می‌کنیم؛ هر چند که این مواضع ظالمانه و مغرضانه و ناعادلانه و جانبداری از دشمنان جنایتکار و قاتل است، اما این مسئله کمک کرد که آرمان یمن در همه جهان مطرح و به مسئله اول در جهان تبدیل شود و این یک مورد مثبت است.

عامر درباره همسویی آشکار رژیم صهیونیستی با متجاوزان سعودی اماراتی و مشارکت آن در جنگ  علیه یمن گفت: درباره حضور رژیم صهیونیستی در منطقه نیز باید بگویم که امارات قبل از آغاز تجاوزات علیه ما و همچنین در خلال این تجاوزات، با دشمن صهیونیستی ارتباط برقرار کرده بود و این امر به آخرین عملیات ما در امارات مربوط نمی‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت حضور اسرائیل کاری از پیش نمی‌برد. اسرائیل حتی قادر به محافظت از خودش نیست و امروز از ترس‌ و نگرانی واقعی خود صحبت می‌کند و می‌ترسد که ضرباتی از مناطق مختلف به آن وارد شود. این رژیم در تلاش برای کاهش این وحشت و یا اینکه برای مقابله با آنها کار می‌کند.

عامر تاکید کرد: اسرائیل اساسا در منطقه در موضع قدرت قرار ندارد تا بیاید و از امارات دفاع کند. منظورم این است که هم امارات و هم اسرائیل شکست خورده هستند و در اینجا یک شکست خورده از شکست خورده دیگر کمک می‌گیرد. همه آنها امروز از قدرت و تحرکات و تاثیر ملت‌های منطقه می‌ترسند و نابودی اسرائیل را نزدیک‌تر از آنچه ما تصور می‌کنیم، می‌دانند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سلبریتی های کور و کر و لال و بی خاصیت

آنهاییکه برای یک زن فاحشه نوحه سرایی می کردند، حالا معلوم است که چرا در مورد غزه ساکت هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *