خانه / تمدن پژوهی / تجدید میثاق با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق با آرمان های امام راحل

‍ با تجدید میثاق با آرمان های امام راحل
جماران بهاری شد
معابر جماران در گام دوم انقلاب و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مشتاقان تجدید بیعت با آرمان های انقلاب، سبز و بهاری شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مراسم تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) با حضور حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک، سید مهدی ساداتی فرماندار شمیرانات، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران،  رییس ائمه جماعت، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، مدیران شهری و کارکنان شهرداری منطقه یک و دیگر شهروندان در حسینیه جماران برگزار شد.
شهردار منطقه یک در این مراسم اظهار داشت: در گام دوم انقلاب با آرمان های امام راحل عهد و میثاق جدید می بندیم تا با تمام توان بتوانیم پیرو اهداف و منویات ایشان باشیم و به عنوان یک خادم در منطقه یک خدمتگزار خانواده های شهدا، جانبازان و شهروندان باشیم و رضایت آنها را بدست آوریم.
حاجوی دستاوردها و ارزش های انقلاب اسلامی را مرهون اندیشه های بنیانگذار انقلاب دانست و افزود: ایران سربلند اکنون مدیون ایثار، خودگذشتگی و فداکاری های شهدا، جانبازان، جوانانی است که با اخلاص در صحنه های مقاومت حضور یافتند و تا پای جان از آرمان های ایران اسلامی دفاع کردند و ما باید حافظ و پاسدار این ارزش ها باشیم.
شایان ذکر است در این بیعت حاضرین باردیگر بر تداوم راه آن امام همام و ایستادگی با هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان  تاکید کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *