خانه / تمدن پژوهی / ‍ زنگ انقلاب در مدرسه یادگار امام خمینی (ره) 

‍ زنگ انقلاب در مدرسه یادگار امام خمینی (ره) 

در شمال تهران طنین انداخت
مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه یادگار امام خمینی (ره)  به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حامد عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: زنگ انقلاب همزمان با ۱۲ بهمن ماه، نخستین روز از دهه فجر و در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور در مدرسه یادگار امام به صورت نمادین و با حضور رئیس آموزش و پرورش، فرماندار شمیرانات و مدیران شهری منطقه یک نواخته شد.
وی افزود: این انقلاب حاصل زحمات دانش آموزانی است که در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۷ به فرمان امام لبیک گفتند و تعدادی از آنها نیز به شهادت رسیدند و همچنین شهدای انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن شهدای راه سلامت، مدافعان امنیت و… است.
معاون شهردار منطقه یک در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به دانش آموزان گفت: جهاد علمی برای شما دانش آموزان و دانشجویان زمانی محقق می‌شود که منتج به استکبارستیزی شود و هر زمان این علم، دانش و فرهنگ به سمت استکبارستیزی و استقلال، ظلم ستیزی رفت به اهداف عالیه انقلاب خواهیم رسید و امیدوارم دانش آموزان ما با پیشرفت در این راه به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کنند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *