خانه / غزنه تا غزه / نشست طرح رصد منطقه

نشست طرح رصد منطقه

عضو شورای شهر تهران در نشست طرح رصد منطقه یک:
مناطق به اقدامات مبتکرانه و تحول آفرین با روحیه جهادی نیاز دارند

مناطق برای سال ۱۴۰۱ نیازمند اقدامات مبتکرانه و تحول آفرین با روحیه جهادی هستند و باید شاهد تحول در هر محله باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، میثم مظفر رئیس کمیته برنامه، بودجه و عضو شورای اسلامی شهر تهران در نشست طرح رصد منطقه یک که با حضور احمد صادقی و محمد آخوندی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، حمیدرضا حاجوی شهردار، معاونین و شهرداران نواحی منطقه یک و نخبگان، معتمدین و هیات امنای محلات با هدف رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار منطقه برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در منطقه یک با توجه به سطح دانش و بینش شهروندان انتظار داریم قسمتی از کارهای خوب شهر با مشارکت و همراهی شهروندان و نخبگان و معتمدین محلی در این منطقه اجرایی شود.

وی به محلات ریز دانه در منطقه یک اشاره کرد و گفت: محلاتی چون درکه، دربند، دارآباد و…دارای بافت های فرسوده و ریزدانه با معابر کم عرض هستند که نیاز است در طرح تفصیلی آن ها تجدید نظر  و برای آنها پروژه محرک توسعه، تعریف شود.

مظفری همچنین احداث پارکینگ در محلات منطقه یک به خصوص در محله چیذر که کارکرد فرامنطقه ای دارد را بسیار لازم دانست و گفت: باید نهضت احداث پارکینگ در منطقه یک اجرا و با مشارکت شهروندان و سرمایه گذاران این مشکل را حل کنیم و صیانت از  باغ ها را با جدیت پیگیری کنیم.

حمید رضا حاجوی شهردار منطقه یک نیز نگاه مردم محور اعضای شورای شهر را بسیار با ارزش دانست و گفت: منطقه یک با حضور نخبگان، شورایاران و معتمدین محلی فرهیخته ظرفیت بسیار خوبی دارد و تا کنون همه پیشنهاد های ارائه شده از سوی آنها برای ارتقاء شاخص های زندگی شهری بوده است.

او افزود: با اجرای طرح رصد فرصت قبل از تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ فراهم شده ولی آنچه مهم است این است که همه چیز بودجه نیست بلکه اهتمام درون سازمانی و حمایت اعضای شورا لازم است تا بتوانیم در انجام وظایف موفق باشیم.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و عضو شورای شهر تهران نیز خاطر نشان کرد: احیاء هویت فرهنگی، مذهبی و دینی شمیران مهم است و باید با مشارکت شهروندان اصیل که نگین این منطقه هستند مشکلات حل شود و امیدواریم سال آتی  سالی راهگشا برای اقداماتی باشد که تا کنون اجرا نشده است.

گفتنی است در این جلسه شورایاران و معتمدین محلی نیز به بیان درخواست ها و نظرات خود پرداختند و با مدیران شهری حاضر در جلسه گفتگو و تبادل نظر کردند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

La membresía de Palestina en las Naciones Unidas es definitiva y su veto no es válido, por lo que Israel siempre será destruido Ahmad Mahini, el candidato a la presidencia de Estados Unidos

چرا به قدس برویم

لماذا الذهاب إلى القدس؟ القدس هی القبله الأولى للمسلمین. وصلى هناک جمیع الأنبیاء. کما یجب على إسرائیل ألا تمنع الصلاه لأن أقسى الناس عند الله هو الذی یعرقل المسجد. ویجب إزالته. ولذلک فإن خطتنا هی أن یجتمع جمیع شعوب العالم فی بعلبک وبعد زیاره خوله بنت الحسین (ع) التوجه إلى القدس، وهی لا تبعد سوى ربع میل بالسیاره. ولکن لکی لا یلتمس العدو الصهیونی عذراً، سنسیر بلا معدات، وحتى بلا سلاح، وبلا مال، وسنذهب للحج، ووعدنا أن نزور بعلبک خلال ساعه واحده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *