خانه / غزنه تا غزه / راستی آزمایی و همچنین رفع تحریم‌ها

راستی آزمایی و همچنین رفع تحریم‌ها

◾سفر آقای رئیسی به مسکو در راستای دعوت آقای پوتین انجام می‌شود. این یک سفر کاری است و تلاش می‌شود که در جریان این سفر و دیدار رؤسای جمهوری دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، تجاری، نظامی و اقتصادی موضوعات مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. امضای برخی از اسناد و تفاهم‌نامه‌ها در جریان این سفر در دست پیگیری است.
.
◾ما در چهار حوزه‌ی رفع تحریم‌ها و اجرای تعهدات، تضمین‌ها، راستی آزمایی و همچنین رفع تحریم‌ها و موضوع هسته‌ای پیشرفت‌هایی داشته‌ایم که در برخی از حوزه ها پیشرفت‌ها کم و در برخی حوزه‌ها پیشرفت‌ها زیاد بوده است.
.
◾در حوزه اجرای تعهدات از سوی طرف‌های مقابل پیشرفت ها کمتر بوده است. امروز توپ در زمین غربی‌هاست که نشان دهند که به وین آمده‌اند تا در کمترین زمان به یک توافق خوب برسیم. ما برای رسیدن به یک توافق خوب و تحقق خواسته ها و منافع ملت ایران به وین رفته‌ایم.
.
◾همکاری و مواضع ایران، روسیه و پکن چه در مورد موضوع مذاکرات وین و چه مسائل غیر از آن به هم نزدیک است.
.
◾پنجره‌ی رسیدن به توافق تا ابد باز نخواهد ماند. زمان حساس است و ایران به هیچ وجه از این پس به تنهایی بار زنده نگه داشتن توافق برجام را به دوش نمی‌کشد.
.
◾ما به وین نمی‌رویم که وقت و انرژی ایران و تیم مذاکره کننده ایران هدر برود. پیشنهادات مشخص ما روی میز است. طرف‌های مقابل نیز باید با پیشنهادات مشخص بیایند تا در کمترین زمان ممکن به یک توافق خوب برسیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اردن باید تنبیه شود تا راه قدس باز شود

راه قدس از کربلا و اردن می گذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *