خانه / جشنواره / اسلام گرایی را تهمت روانی بودن می زنند

اسلام گرایی را تهمت روانی بودن می زنند

دیلی میل: ۱۰ هزار نظامی بریتانیایی در جنگ عراق و افغانستان دچار اختلالات روانی شده‌اند

شفقنا- روزنامه دیلی میل انگلیس امروز (یکشنبه) گزارش کرد که در ۲۰ سال گذشته ۱۰ هزار سرباز این کشور در جنگ عراق و افغانستان به مشکلات روحی و روانی دچار شده و ارتش را ترک کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ دیلی میل نوشت: «تنها در یکسال گذشته ۵۰۰ نفر از نیروهای ارتش به دلیل ابتلا به بیماری‌های روحی و روانی و اضطراب از حضور در ارتش این کشور استعفا داده‌اند.»

این روزنامه به نقل از «کلینتون لانجستون» از کشیش‌های رده بالای ارتش انگلیس نوشت: «سربازان انگلیسی با آنکه سالها از حضورشان در مناطق جنگی عراق می‌گذرد، نتوانسته‌اند از مشکلاتی که این جنگ‌ها برای روح و روان آنها به وجود آورده، آسوده شوند. من هم در این جنگ‌ها حضور داشتم و مانند دیگر سربازان از ترس کشته شدن بیمار شده بودم.»

وی گفت: «در آن شرایط نامه‌های برای همسر و فرزندانم نوشتم و خواستم که بعد از مرگم آنها را بخوانند، ترس دیگری که وجودم را فراگرفته بود ترس از دست دادن خانواده‌ام بود و این توانم در انجام وظایف را کم می‌کرد و فقط به دنبال مکانی بودم که پنهان شوم و بتوانم زنده به خانه‌ام بازگردم.»

در این گزارش آمده که اخیرا ارتش انگلیس برای رفع این مشکل، بودجه ۲۲۰ میلیون پوندی در نظر گرفته است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *