خانه / جشنواره / فیلم تفریق

فیلم تفریق

 

«مجید مطلبی» تهیه‌کننده فیلم «تفریق» عنوان کرد: در حال حاضر فیلم تفریق در مرحله صداگذاری و موسیقی است و زمانیکه دبیرخانه جشنواره فیلم فجر فراخوان داد این فیلم آماده نبود و برای همین موضوع این اثر از جشنواره چهلم باز ماند.
«مجید مطلبی» تهیه‌کننده فیلم «تفریق» به کارگردانی «مانی حقیقی» درباره عدم حضور این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت:  در حال حاضر فیلم تفریق در مرحله صداگذاری و موسیقی است و زمانیکه دبیرخانه جشنواره فیلم فجر فراخوان داد این فیلم آماده نبود و برای همین موضوع این اثر از جشنواره چهلم باز ماند. همچنان این فیلم در مراحل پست پروداکشن است و خودهم به عنوان تهیه‌کننده کار هنوز فیلم را کامل ندیده‌ام.
این تهیه‌کننده با تاکید براینکه هنوز برای فیلم «تفریق» در خواست پروانه نمایش نداده‌ایم، توضیح داد: همان زمانیکه جشنواره فیلم فجر برای حضور فیلم‌‌ها فراخوان داده بود با آقای سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر صحبت کردم و گفتم که این فیلم بعید است به جشنواره فیلم فجر برسد و این فیلم در خواست پروانه نمایش نداده است و همین موضوع خودش یک پروسه است، از همین تربیون استفاده می‌کنم و می‌گویم هیچ تحریم یا عدم میل به شرکت در جشنواره یا رد شدن فیلم و … از جانب عوامل این فیلم در کار نبوده است.

منیع: میزان

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *