خانه / جشنواره / بلاک واتر اسلامی خواستار تامین ضد هوایی برای یمن شد

بلاک واتر اسلامی خواستار تامین ضد هوایی برای یمن شد

به نقل از منابع محلی

حملات وحشیانه ائتلاف سعودی به مرکز درمانی صنعا

فعالیت بیمارستان العلیاء در صنعا بر اثر شدت خسارات وارده ناشی از حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی متوقف شد.

  به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از تلویزیون العالم، فعالیت بیمارستان العلیاء در صنعا بر اثر شدت خسارات وارده ناشی از حملات جنگنده‌های متجاوز سعودی متوقف شد.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی مناطق نزدیک به بیمارستان العلیاء در صنعا پایتخت یمن را هدف حمله قرار دادند که بر اثر آن خساراتی به منازل اطراف وارد و فعالیت بیمارستان نیز متوقف شد. منابع محلی اعلام کردند جنگنده‌های سعودی خیابان الزبیری و تقاطع بغداد نزدیک مدرسه بغداد را هدف قرار دادند. یک شهروند نیز مقابل بیمارستان العلیاء زخمی شد و کادر بیمارستان و بیماران بستری در آن نیز به شدت دچار رعب و وحشت شدند. منابع بیمارستانی اعلام کردند بر اثر شدت خسارات وارده به بیمارستان، فعالیت آن متوقف شد.

 

تصاویر حملات هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به صنعا

شبکه تلویزیونی المسیره تصاویری از حملات هوایی بامداد جمعه ائتلاف متجاوز سعودی به چند منطقه مسکونی در صنعا از جمله ورزشگاه الثوره (انقلاب)، محله الزبیری و محوطه بیمارستان العلیاء این شهر پخش کرد.

در بخشی از تصاویر، شهروندان یمنی این حملات را “جنایت بزرگ” توصیف کردند و از خداوند خواستند انتقام آن‌ها را از عربستان و ائتلاف متجاوز سعودی بگیرد.شهروندان یمنی تأکید کردند: متجاوزان سعودی، آمریکایی بدون هیچ ترسی از انتقام خداوند، مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شوند. همه مناطقی که هدف قرار گرفته، مسکونی و غیرنظامی است و هیچ سلاحی در آن وجود ندارد. ائتلاف متجاوز سعودی در همه سطوح و عرصه‌ها اعم از میدان جنگ یا میادین ورزشی (باخت تیم نوجوانان از تیم یمن) متحمل شکست شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *