خانه / تمدن پژوهی / همه بسوی حجاب اسلامی

همه بسوی حجاب اسلامی

سفر سفیر استرالیا در ایران به قم و حضور در حرم حضرت معصومه(س) +تصاویر

شفقناافغانستان-لیندال ساکس، سفیر استرالیا در ایران و دنیس کارنی معاون وی در سفری به قم از حرم حضرت معصومه(س) دیدن و زیارت کردند.

به گزارش خبرگزاری شفقناافغانستان به نقل از فرارو، خادمان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت میزبان این شخصیت‌های استرالیایی بودند و بخش‌ها و اماکن مختلف حرم را به آن‌ها معرفی کردند.

سفیر استرالیا در ایران به همراه هیئت همراه از صحن‌های صاحب الزمان (عج)، جواد الائمه علیه السلام، مسجد اعظم، امام هادی و امام رضا بازدید کردند و سپس به زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه مشرف شدند.

حضور در دفتر بین الملل حرم مطهر واقع در صحن امام هادی که از معماری و گچ‌بری‌های ویژه‌ای برخوردار است از دیگر برنامه‌های این بازدید بود. همچنین یک جلد کلام الله مجید به زبان انگلیسی با قاب نفیس به سفیر استرالیا اهدا شد که به گفته وی اولین قرآنی بود که به او اهدا می‌شد و از این بابت که در این مکان مقدس چنین هدیه ارزشمندی را دریافت کرده بود بسیار ابراز خوشحالی کرد.

انتهای پیام

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

پزشکان با در خواست های نجومی مانع می شوند

در خواست دستمزد های نجومی پزشکان مانع اصلی بیمه همگانی و درمان رایگان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *