خانه / جشنواره / اختلاس میلیاردی از کرونا

اختلاس میلیاردی از کرونا

🌷 قابل توجه روسای سه قوه، نمایندگان مجلس، رئیس بنیاد شهید📝 خون کارگران آرامستان ها با خون دکتران و پرستاران چه فرقی دارد!؟ وقتی خون کارگران آرامستان ها👈 مثل آنها رنگی نیست.
🔸‏کارگران آرامستان‌ها از روزهای اولیه کرونا مشغول به کار بودند آنها چیزی به نام دورکاری و به گفته خودشان حتی یک روز تعطیلی هم نداشتند.
🔹اما مرگ کرونایی آنها، شهادت به حساب نیامد. در بسیاری از آرامستان‌های کشور، هنوز تبدیل وضعیت این نیروها انجام نشده ‏و نیروهای غسال یا کفن و دفن همچنان به صورت پیمانکاری کار می‌کنند و برای بسیاری از آن‌ها، هنوز سخت و زیان‌آور بودن شغل به رسمیت شناخته نمی‌شود.
🔸حقوق غسال‌ها و کارگران آرامستان‌ها در دوران کرونا ریالی افزایش نیافت. نه امتیازی بابت کرونا گرفتند نه حق‌الزحمه‌ای به آن‌ها پرداخت شد.
🔹‏یک غسال یا یک کارگر کفن و دفن نیز به اندازه‌ی یک پرستار یا پزشک، در دوران کرونا متحمل آسیب و خطر شده است حتی از آنجا که این گروه، در آخرین ایستگاه بیماری مشغول به کارند، چه بسا رنج‌های روحی و مصائب روانی بیشتری را ناگزیر تحمل کرده‌ و دم برنیاورده‌اند.
ای کاش یک روز مسئولین جای این کارگران بودند👇

t.co/Br8hEKTIxe‎

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *