خانه / جشنواره / مدیران مالی و حسابداران حقوق های نجومی را مخفی ثبت می کنند

مدیران مالی و حسابداران حقوق های نجومی را مخفی ثبت می کنند

بررسی حقوق‌های نجومی با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی

باید دانست که در بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی حقوق های نجومی منعکس نیست زیرا که حسابداران و مدیران مالی انها را بین سرفصلهای مختلف مخفی می کنند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی موضوع حقوق‌های نجومی، نبود بهره وری و بزرگتر شدن بدنه دولت برخلاف ۶ برنامه توسعه، با حضور رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، علی نیکزادثمرین در تشریح نشست صبح امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اتفاقاتی در مواجهه با قوانین و مقررات رخ می‌دهد که مرتبط با کارمندان در سطح کشور است.
وی اضافه کرد: موضوع حقوق‌های نجومی، استثناء برخی شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها و سازمان ها، بزرگتر شدن بدنه دولت بر خلاف ۶ برنامه توسعه و نبود بهره وری در این عرصه از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که با حضور لطیفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نیکزاد خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به مسائل یاد شده صورت گرفته که امیدواریم ادامه یابد تا شاهد بروز وضعیت مطلوب استخدامی در کشور باشیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

سوگواره بین المللی سفینه النجاه

سوگواره بین المللی سفینه النجاه

نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه برگزار می‌شود دبیر نخستین سوگواره بین المللی سفینه النجاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *