خانه / تمدن پژوهی / مالزی ضد اسرائیلی

مالزی ضد اسرائیلی

🔆🔅 *راه بیداری* 🔅🔆

*🔷 درود بر شرفت👌*

🔆 مالزی به ورزشکاران اسرائیلی که به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی اسکواش (دسامبر ٢٠٢١) عازم این کشور بودند ویزا نداد!⛔

مالزی به شدت *مخالف عادی‌سازی روابط با اسرائیل* است و به صراحت اعلام کرده اجازه ورود اسرائیلی‌ها به خاک مالزی را نمی‌دهد.✋⛔👊

💯جا داره همگی تماس با سفارت مالزی بگیریم و ضمن #تشکر از این اقدام مهم و مؤثر، ازشون #حمایت کنیم 🙏👏

💢 مسابقات جهانی اسکواش قرار بود با حضور ۲۶ تیم از ۱۶ تا ۲۱ آذر در مالزی برگزار شود، اما پس از اقدام دولت مالزی مبنی بر راه ندادن ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس، برگزاری این مسابقه از سوی فدراسیون جهانی اسکواش لغو شد!!

🔺وزیر ورزش و جوانان مالزی در واکنش به لغو این بازی‌ها خطاب به فدراسیون جهانی اسکواش گفت: همه دنیا می‌دانند *مالزی، اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسد* و روابط دیپلماتیک هم ندارد؛ بنابراین تعجب می‌کنم فدراسیون جهانی اسکواش چگونه این موضوع را قبل از اعطای حق میزبانی مسابقات به مالزی در نظر نگرفته است.

🔺محرومیت از حق میزبانی برای مالزی که در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز در پی جلوگیری از ورود ورزشکاران رژیم جعلی اسرائیل برای شرکت در مسابقات انتخابی شنای پارالمپیک و همچنین راه ندادن ورزشکار این رژیم در سال ۲۰۱۵ میلادی در مسابقات موج‌سواری در جزیره لنکاوی، داستانی تکراری شده است.

♦️رسانه‌های رژیم جعلی اسرائیل در پی نپذیرفتن ورزشکاران این رژیم برای شرکت در مسابقات جهانی اسکواش در مالزی، ضمن اهانت به مسئولان مالزی تلاش کردند موضع مالزی مبنی بر پایان جنایت و خشونت سازمان‌یافته علیه مسلمانان مظلوم فلسطین را به تبعیض نژادی و یهودی‌ستیزی تعبیر کنند.

🔹وزیر امور خارجه مالزی نیز در پاسخ به این توهین، با انتشار بیانیه‌ای بر *همبستگی و حمایت بی‌قیدوشرط دولت و ملت مالزی از مردم مظلوم فلسطین* تأکید کرد.

✅ بنابراین از دولت مالزی بابت دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راه ندادن ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس تشکر و قدردانی می‌کنیم.

*اقدام ما👇*

📲 تماس با سفارت مالزی:
۹۸۲۱۸۸۰۷۲۴۴۴
۹۸۲۱۸۸۰۷۸۶۰۶
آدرس پست الکترونیکی:
malthran@kln.gov.my
mwtehran@kln.gov.my

🔆 #شیفت_دیلیت 🔆
#ورزش #اسکواش
#رژیم_غاصب #رژیم_کودک_کش #رژیم_صهیونیستی

با ما همراه شوید🔻

بله: ble.im/join/YjIzYzU0N2
سروش: sapp.ir/rahe_bidari
ایتا: eitaa.com/rahe_bidari
*👈اینستاگرام/ پیج جدید/ لطفاً حمایت کنید🔻: instagram.com/shift___delete*
واتساپ:chat.whatsapp.com/I81grj1mkJi3I5Y8q61YOT

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

ترافيك گرسنه ها و بيكار ها و ندار ها!

ترافیک گرسنه ها و بیکار ها و ندار ها!

آیا ترافیک سنگین جاده ها نشان بی پولی ، بیکاری ، فقر و گرسنگی مردم ایران است؟ آیا اینها فقط تعداد انگشت شماری هستند؟ خط فقر کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *