خانه / تمدن پژوهی / کمیسیون بررسی حقوق شیعیان

کمیسیون بررسی حقوق شیعیان

عضو ارشد طالبان از ایجاد «کمیسیون بررسی حقوق شیعیان» خبر داد

شفقنا افغانستان- عضو ارشد گروه طالبان می‌گوید نهادی با عنوان «کمیسیون بررسی حقوق شیعیان» به دستور رهبران این گروه ایجاد شده است و در مورد جایگاه سیاسی و حقوق شهروندی شیعیان در افغانستان تصمیم خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شفقنا افغانستان، قاری حافظ ذاکرالله، در گفت‌وگو با «ایندیپندنت» گفته است که کار روی ایجاد کمیسیون بررسی حقوق شیعیان نهایی شده است و به‌زودی، ساختار و فعالیت‌های این نهاد توسط رهبران طالبان به گونه رسمی اعلام می‌شود.

به گفته قاری حافظ ذاکرالله، او به عنوان رئیس این کمیسیون تعیین شده است و کمیسیون مذکور موظف است در مورد جایگاه شیعیان در ساختار دولت طالبان و حقوق قانونی آنان، فعالیت کند.

وی همچنین گفت: «از یک ماه پیش بدین‌سو، گفت‌وگوهایی را با متنفذان و نمایندگان شیعیان افغانستان آغاز کردیم و تلاش کردیم همه آنان با امارت اسلامی بیعت کنند و سپس در مورد جایگاه آنان در دولت تصمیم بگیریم.»

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *