خانه / جشنواره / روز ملی صادرات ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود

روز ملی صادرات ۱۱ آذرماه برگزار می‌شود

رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، صادرکنندگان نمونه را خط‌شکنان جنگ تحریمی توصیف کرد و گفت: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه، روز دوشنبه ۱۱ آذرماه و با مشارکت فعال بخش خصوصی برگزار می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم، گفت: روز ملی صادرات روزی بزرگ و با اهمیت برای تقدیر از تلاشگران عرصه صادرات است که با حضور مقامات ارشد کشوری و در راستای فرهنگ‌سازی برای صادرات برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال، سالی سخت و همراه با فشارهای تحریم بود اما هدف صادرکنندگان توسعه ی تجارت خارجی، توسعه ی اقتصادی و در نهایت تأمین رفاه مردم کشور بوده و این تلاش شایسته ی تقدیر است.

گفتنی است، مراسم روز ملی صادرات، روز دوشنبه ۱۱ آدرماه سال جاری از ساعت ۸ صبح در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است :

وسعه تجارت خارجی و به ویژه صادرات از عوامل موثر در توسعه اقتصادی کشورها محسوب می گردد که می تواند علاوه بر رشد اقتصادی، موجب افزایش توان رقابت پذیری کشورها درعرصه های بین المللی گردد.

از سال ۱۳۷۶  بیست و نهم مهر ماه با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور، به عنوان روز ملی صادرات تعیین گردید تا بیانگر عزم و اراده ملی در مجموعه دولت و مردم برای توسعه صادرات غیر نفتی و درنتیجه توسعه اقتصادی کشور باشد.

انتخاب یک روز از سال به عنوان روز ملی صادرات موجب گسترش تفکر و فرهنگ صادراتی در جامعه می گردد، لذا سازمان توسعه تجارت ایران همه ساله با هدف توسعه فرهنگ عمومی صادرات کشور و تشویق صادرکنندگان و فعالان اقتصادی و بازرگانی کشور نسبت به برگزاری روز ملی صادرات اقدام نموده و با حضور رئیس جمهور محترم از بنگاه های صادراتی برتر کشور تقدیر به عمل می آورد

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *