خانه / تمدن پژوهی / ملا بیگی به شورای نگهبان پیوست

ملا بیگی به شورای نگهبان پیوست

سابقه ۲۰ ساله در امور قضایی و دیوان عدالت اداری دارم
گزینه پیشنهادی قوه قضائیه به عنوان عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: بالغ بر ۲۰ سال سابقه کار قضایی که ۱۶ سال آن را در دیوان عدالت اداری بوده است را دارم. خدمت در مناصب قضایی، همچنین در دیوان عدالت اداری باعث شده است که تجربه ای در خصوص موضوعات قضایی داشته باشم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، غلامرضا ملابیگی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح برنامه های خود، گفت: ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان به مقام شهدای انقلاب سلام و درود می فرستم و همچنین به بنیانگذار انقلاب اسلامی سلام و درود می گویم و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری دارم.

ملابیگی ضمن تشکر از قوه قضائیه و ریاست مجلس و نمایندگان به معرفی خود پرداخت و مطرح کرد: بنده غلامرضا ملابیگی از استان همدان دارای دکتری رشته عمومی که مرتبط ترین حوزه تخصصی با حوزه مربوطه با حقوقدانی شورای نگهبان است را دارم.

وی با اشاره به تجربه قضایی خود، ادامه داد: بالغ بر ۲۰ سال سابقه کار قضایی که ۱۶ سال آن را در دیوان عدالت اداری بوده است را دارم. خدمت در مناصب قضایی، همچنین در دیوان عدالت اداری باعث شده است که تجربه ای در خصوص موضوعات قضایی، رسیدگی های مستدل و مستند به امور همچنین موضوع مربوط به قوانین و مقررات و اشکالاتی که در قوانین و مقررات موجبات زحمت را بر امور اجرایی و اداری کشور فراهم می کند اشراف نسبی دارم.

ادامه دارد…

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *