خانه / جشنواره / پرو تز های تقلبی

پرو تز های تقلبی

دکتر حمیدرضا جانقربان ، متخصص جراحی مغز و اعصاب روز گذشته به همراه همسرش دکتر آزاده سجادیه متخصص پوست و مو به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور به ترتیب به ۲۰ و ۱۰ سال زندان قطعی و پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.

“جانقربان” در اصفهان یک تراشکار بوده. جنگ که میشه میره جبهه. بعدش با سهمیه رزمندگان و درصد جانبازی و… پزشکی عمومی میخونه و سپس تخصص جراحی مغز و اعصاب میگیره! و با خانمی که تخصص پوست میخونده، ازدواج میکنه. بعد از پایان تحصیلات، استخدام هیأت علمی دانشگاه اصفهان میشه و رئیس بیمارستان امین میشه!
یک شرکت به اسم “آریاگستر” تأسیس می کنه و نمایندگی شرکت “زیمر” سوئیس را که سازنده اصلی پروتزهای ستون فقرات است، میگیره.

بعد، ذات خرابش بهش میگه که با استفاده از دانش تراشکاری که از قبل داشته، پروتزها را در کارگاه خودش کپی برداری کنه و با برند “سوئیسی تقلبی” به بازار عرضه کنه!
کم کم تیراژ و سطح تولید را افزایش میده و چون خود و زنش دکتر بودند، با ایجاد انحصار در وزارت بهداشت و جامه پزشکی، کل نیاز بیمارستان های ایران را با پروتزهای تقلبی تأمین میکنه و برای فروش هم به تمام دانشگاه های دولتی و مسوولان وزارتخانه ای پورسانت میداده تا فقط و فقط از شرکت او خریداری کنند.
به تدریج پروتزها مشکل دار می شوند. بیماران با برگ گارانتی، از شرکت سوئیسی شکایت میکنند. شرکت اصلی، طی بررسی اعلام می کند که شماره سریال ها تقلبی است و ساخت کارخانه آنها نیست!

این پرونده ۷ سال قبل لو میره با توجه به این که بسیاری از مسوولان رده بالای وزارتخانه و ادارات کل استان ها درگیر بوده اند، موضوع مسکوت میمانده، تا این که هفته قبل برای او (جانقربان) حکم اعدام صادر می شود و حکم در دادگاه تجدیدنظر هم تایید می شود.
اما با توجه به این که ایشان رزمنده و جانباز بوده است، حکم او تبدیل به بیست سال حبس می شود.
صدور حکم اعدام برای دکتر “جانقربان” و حکم حبس ابد برای همسرش دکتر “آزاده سجادیه!”
هنوز آنچنان که باید در ایران کسی متوجه این تقلب بزرگ نشده، چون این آقای دکتر! اجناس چینی را تبدیل به برند سوئیسی می کرده! سوئیسی ها متوجه این موضوع شده و پیگیر شده اند!

خبر دادگاه عجیب در مورد این دو پزشک متخصص، دکتر “حمید جانقربان” و دکتر “آزاده سجادیه” در ۲۰:۳۰ پخش شد، به این صورت:
“یک خانم و آقای دکتر ۰۰۰’۶۰۷ عدد پروتز چینیِ تقلبیِ مسئله دار را با برچسب اروپایی جا زده اند و بین ۳ تا ۹ برابر قیمت فروخته و در بدن بیماران قرار داده اند! و در این راه بیش از ۳۰ میلیارد تومان به پزشکان دیگر رشوه پرداخت کرده اند! ورود این کالاهای غیر استاندارد، به صورت قاچاق بوده است!”
یعنی این پروتزها که مستقیماً در ستون فقرات، گردن و استخوان های مردم نصب می شده،
اول: تقلبی، بی کیفیت، غیر استاندارد و مشکل دار بوده،
دوم: چینی بوده، نه اروپایی،
سوم: قاچاق بوده،
چهارم: بین ۳ تا ۹ برابر گرون تر به بیماران فروخته شده،
پنجم: برای کلاه گذاشتن سرِ مردم بیچاره و مستأصل از بیماری، بیش از ۳۰ میلیارد تومان پورسانت به پزشکان پرداخت کرده اند!
لطفاً مجدداً قدری به این خبر با دقت بیشتر نگاه کنید!
این ۶۰۷ هزار پروتز، الان در بدن حدود ۶۰۰ هزار آدم نصب شده است!
تعداد زیادی پزشک به خاطر پورسانت، شرافت حرفه ایِ و انسانی شان را فروخته اند!
اینک حداقل مطالبه مردم این است که لیست کلیه پزشکانی را که از این دو پزشکِ کلاهبردار و مجرم پورسانت گرفته اند و با آن ها همکاری کرده اند تا این پروتزهای تقلبی و این قطعات غیراستاندارد را با دریافت پولهای کلان، در بدن مردم مریض کار گذاشته اند و با جان مردم بازی کرده اند، رسماً منتشر شود و همگی به خاطر خیانت به مردم و بازی با جان آنها و حرفه پزشکی به مجازات برسند.
ای کاش بشود یک مطالبه رسانه ای برای انتشار لیست پزشکان حق و حساب بگیر و مجازات آن ها تشکیل شود..
لطفا تا می توانید پخش کنید تا تمام افراد وبخصوص افراد بی وجدانی که در این جنایت شریک جرم هستند شناسایی شوند. ‼️

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *