خانه / جشنواره / شفا یافته های رییس السادات

شفا یافته های رییس السادات

📍 *شکست برنامه اصلاح‌طلبان برای طالبان با هوشیاری رهبری*

 

۱️⃣ درایت *#مقام_معظم_رهبری* در عرصه های مختلف سیاسی و مدیریتی کشور در چند سال اخیر به قدری نمود پیدا کرده است که نیازی به توضیح درباره آن نیست اما حرکت اخیر ایشان در انتخاب دریادار *#شهرام_ایرانی* به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش در این اوضاع و احوال نابسامان منطقه پرده‌ای دیگر از هوش و ذکاوت حضرت آقا را برملا کرد که شاید تاکنون به علت اوضاع مشوش افغانستان و مشکلات ویروس جدید *#کرونا* کسی به آن نپرداخته باشد.

 

۲️⃣ برخلاف بسیاری از به اصطلاح روشنفکر نماهای *~#جریان_اصلاحات~* که خواستار حضور مستقیم ایران در افغانستان و مقابله با *#طالبان* به منظور در امان نگه داشتن کشورمان از هرگونه حمله احتمالی تندروهای افغان بودند ؛ *#حضرت امام_خامنه‌ای حفظهم الله* در حرکتی بسیار حساب شده و سیاستمدارانه با انتخاب فرمانده‌ای از برادران اهل تسنن علاوه بر اعلام پایبندی عملی به شعار *#شایسته_سالاری* خود ، بسیاری از واکنش‌های منفی کشورهای اطراف به ویژه نیروهای طالبان در افغانستان را تغییر داد. ضمن اینکه با این کار طرح *_آمریکایی _ صهیونیستی_* برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در افغانستان و قتل عام شیعیان افغانی را با شکست روبرو کرد.

 

۳️⃣ طالبان چند هفته پیش در نخستین بیانیه رسمی خود تلویحاً احتمال وقوع حرکات نظامی علیه ایران را غیرممکن ندانست اما دو حرکت تاریخی *#رهبر_معظم_انقلاب* لحن سخنگوی طالبان را تغییر داد. ابتدا برائت از حرکت *~#احمد_مسعود~* ، پسر *#احمدشاه_مسعود* ، چهره نمادین مقاومت شیعیان افغانستان که قصدا دارد با هدایت *~#موساد و سیا~* شیعیان مدافع حرم افغان را مقابل اکثریت سنب و پشتون‌های این کشور قرار دهد. دوم انتخاب یک فرمانده بلندپایه برای ارتش از اهل تسنن که کاملا ورق را برگرداند و باعث شد سخنگوی طالبان در آخرین اظهاراتش اعلام کند با کشورهای همسایه خود (ایران) هیچ گونه مشکلی ندارد و حتی به منظور پیشبرد اهداف اسلامی دولت تازه تاسیس طالبان از آنها کمک نیز خواهد گرفت.

 

۴️⃣ با وجودی که بیشترین علت انتصاب شهرام ایرانی به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش ، توانمندی فردی وی و احترام به شایسته‌سالاری بوده است اما نمی‌توان از کنار این حرکت حساب شده توسط *#مقام_معظم_رهبری* به سادگی گذشت و آن را پاتکی برای خنثی‌سازی تحرکات نیروهای غرب‌پرستی چون *~#سعید_حجاریان~* ندانست که برای تخطئه و تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران با تفکر ایجاد *#شورش‌های_مسلحانه* در شهرهای مرزی و اقوام اهل تسنن همه توان خود را به کار بسته‌اند.

 

۵️⃣ جالب اینکه همین دیوث‌های سیاسی تا دیروز *سردار حاج #قاسم_سلیمانی* را برای مبارزه با *~#داعش~* در کشورهای سوریه و عراق جنگ‌طلب معرفی و از وی با شدت انتقاد می‌کردند اما حالا که خواسته *~#کدخدا~* ایجاد تفرقه و جنگ میان شیعیان و اقوام اهل سنت افغانستان است استخوان در دهان و درحال دم تکان دادن دنبال حمابت ایران از شیعیان افغانی و تحریک اذهان عمومی در همین راستا هستند تا جایی که برخی از *#اصلاح‌طلبان #منافق مسلک* را به اظهار نظر درباره مظلومیت شیعیان افغانستان واداشته است.

 

۶️⃣ اما از سوی دیگر حرکت حساب شده *#آیت‌الله خامنه‌ای حفظهم الله* چنان شور و شوق و انگیزه‌ای در میان اهل تسنن و نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی ایجاد کرد که منتقدان تندرویی چون *#مولوی_عبدالحمید* را نیز به واکنش واداشت و نقشه اخیر *#پنتاگون و موساد* را برای ایجاد جنگ‌های مذهبی شیعه و سنی میان ایران و افغانستان نقش برآب کرد و آبی شد بر آتش تفکرات شعله‌ور سران طالبان که با تحریک برخی نیروهای *~#نفوذی و وهابی~* می‌کوشیدند آتش برافروخته کنونی را به مرزهای ایران نزدیک کنند.

 

۷️⃣ بنابراین باید توجه داشت که جریان اصلاحات به منظور انحراف افکار عمومی ، می‌کوشد با ایجاد جو مظلوم نمایی شیعیان افغانستان به ویژه *#مدافعان_حرم #فاطمیون*، تحریک عواطف نیروهای انقلابی و مذهبی ایران و *#تحریف* حقایق ، نگرش جامعه دینی کشور را به سوی *_اهداف جنگ طلبانه آمریکا_* سوق دهد و در پایه‌ریزی جنگ میان شیعه و سنی در افعانستان نقشی موثر ایفا کند.

 

🔹سیاست ناب ۸

https://chat.whatsapp.com/H6pkyMkNJad0aUuAFejAhT

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

تجدید میثاق یمنی ها

✅ انصارالله یمن: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید   🔸یک مقام ارشد جنبش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *