خانه / جشنواره / طرفدار فتنه

طرفدار فتنه

بیانیه مهم جمعی از اساتید دانشگاه و حوزه های علمیه و تشکل‌های مردمی

جناب آیت الله رئیسی

رئیس جمهور انقلابی ایران

با سلام و آرزوی موفقیت برای حضرت عالی در جهت به کار گیری نیروهای مخلص و انقلابی و کارآمد.

متاسفانه شنیده ها حاکی است که برای وزارت مهم و کلیدی اطلاعات فردی به نام آقای سید اسماعیل خطیب را در نظر گرفته اید.

از آن جایی که وزارت اطلاعات بسیار مهم و استراتژیک است و در موفقیت و عدم موفقیت دولت شما میتواند نقش بسزایی ایفا کند به دلیل سابقه طولانی وی در مدیریت اطلاعات قم و حفاظت اطلاعات قوه قضائیه، وشناختی که جریانهای انقلابی از کارنامه ایشان دارند،وی را به برخی دلایل از جمله موارد ذیل برای این جایگاه مهم مناسب نمی دانیم.

۱-در فتنه ۸۸ طرفدار موسوی بود که توسط وزیر وقت از مدیر کلی قم برکنار شد.

۲-حدود۲۰نفر از طلاب حوزه علمیه قم که در سخنرانی آقای هاشمی رفسنجانی در قم از وی پیرامون فتنه‌ها سوال کرده و اعتراض نموده بودند، توسط وی به دادسرای ویژه تحویل و مورد برخورد شدید قرار می گیرند که علیرغم تبرئه شدن،هنوز روال زندگی ایشان دچار مشکلات حاد است.

۳-وی بعد از عزل، و مدتی بلاتکلیفی از وزارت بیرون رفته و سپس با توصیه علی لاریجانی بعنوان معاون حفاظت قوه قضاییه منصوب شد!!

او که در ناکامی های آقای صادق لاریجانی در ده سال ریاست بر قوه قضاییه، بخاطر تصدی معاونت حفاظت و قصور هایی که داشته، شریک بوده است، بهمراه طبری، پیگیر دستگیری و برخورد و بازداشت انفرادی طولانی مدت برای مدیرکل اطلاعات وقت قم(که گزارش تخلفات طبری و آملی لاریجانی را به بیت رهبری داده است )به اتهام کشف تخلفات و جرائم باند طبری و آملی لاریجانی میشود و در بازداشتگاه قوه قضائیه، تلاش می کند تا وی را مجبور کنند که برای تبرئه و خلاصی خودش ، اعتراف به پرونده سازی برای آملی لاریجانی کند که با مقاومت وی، این توطئه ناکام می‌ماند.

۴-عملکرد خطیب همچنین در دوران حفاظت قوه قضائیه چندان چشم گیر نیست. در این دوران قوه قضائیه گرفتار برخی باندهای فساد و مافیا در داخل شد که یکی از آنها اکبر طبری است. اما خبری از عملکرد حفاظت قوه در مبارزه با این مفاسد و باندها دیده نمی شود و حتی مسائلی مطرح می‌شود که جا دارد ریاست محترم قوه قضائیه با بررسی و پیگیری آن شفاف سازی فرمایند،!خصوصا که تعدادی از مسولان و معاونان حفاظت قوه قضاییه نیز که منصوب ایشان بودند بعدا به علل جرائم مختلف و همدستی با طبری و…بازداشت و محاکمه شدند.

حضرت آیت الله رئیسی، اینگونه عملکردهای امثال خطیب، قوه قضائیه در دوره آقای لاریجانی را به عامل بدبینی مردم به نظام تبدیل کرد !! و برکناری زودهنگام صادق لاریجانی رقم خورد!!!

حال همان جریان در تلاش است یکی از افراد خود مثل خطیب و… را در راس وزارت کلیدی نظام قرار دهد تا حضرت عالی و دولت تان را ناکارآمد و ضعیف نشان دهند !!

این حضرات می خواهند امیدی که در دل توده برای اصلاح امور و حل مشکلات کشور بعد از آمدن حضرت عالی ایجاد شده به یاس و ناامیدی تبدیل کنند!!!

لذا با توجه به توصیه اخیر امام خامنه ای مبنی بر مشورت با نخبگان، و ضرورت حمایت و پشتیبانی از دولت حضرت عالی،مطالبی که در این راستا وجود دارد را مطرح کردیم.

همچنین از مجلس انقلابی انتظار داریم تا با دقت و بررسی کامل، مانع از انتصاب چنین اشخاصی در مقام های حساس نظام گردند.

جمعی از اساتید حوزه های علمیه

جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور

تعدادی از تشکل های مطالبه گری کشور

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *