خانه / تمدن پژوهی / اتهامات اسرائیل

اتهامات اسرائیل

سوریه اتهامات اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی علیه ایران را محکوم کرد

 

شفقنا-سوریه امروز(شنبه) اتهامات جعلی اسراییل، دولت آمریکا و برخی کشورهای غربی را علیه ایران به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، یک منبع رسمی در وزارت امور خارجه و مهاجران سوریه به خبرگزاری این کشور(سانا) گفت: جمهوری عربی سوریه، اتهامات ساختگی اسرائیل، دولت آمریکا، انگلیس و برخی دیگر از کشورهای غربی وابسته به آنها را که درچارچوب هدف قرار دادن سیستماتیک جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، به شدت محکوم می کند.

این منبع ادامه داد: جمهوری عربی سوریه بار دیگر همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران در قبال چنین ادعاهای دروغینی اعلام می کند و به قدرت ایران برای ناکام گذاشتن این اقدام جدید آمریکا و غرب اطمینان دارد.

منبع مذکور خاطرنشان کرد: چنین ادعاهایی هیچ تاثیری روی گزینه های ملی ایران و نقش سازنده آن در حفظ ثبات در منطقه در رویارویی با سیاست های غرب و رژیم صهیونیستی که هدف اشاعه هرج و مرج و تنش در منطقه را دنبال می کند، نخواهد داشت خصوصا اینکه جمهوری اسلامی ایران بر عدم انجام چنین اقداماتی که اسرائیل با حمایت کشورهای غربی و متحدانش در منطقه به آن عادت دارد، تاکید کرده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دستور به کاخ سفید

کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسرائیل را فورا متوقف کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *