خانه / جشنواره / حزب الله اسرائیل را بمباران کرد

حزب الله اسرائیل را بمباران کرد

حزب‌الله به هر تجاوزی پاسخ خواهد داد

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی باید بفهمد که لبنان میدانی برای آزمایش توان نظامی آن نیست، زیرا حزب‌الله به هر تجاوزی پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای شیخ نعیم قاسم پس از دیدار و گفتگو با کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان و در گفتگو با خبرنگاران، حمله موشکی اخیر حزب الله به سرزمین‌های اشغالی را پاسخی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک لبنان دانست و تصریح کرد: حزب الله به طور آشکارا خود را ملزم کرده است تا پاسخی مناسب به تجاوز به خاک لبنان دهد، از این رو حزب الله اعلام کرد با شلیک موشک‌هایی به تجاوزات اسرائیل پاسخ داده است.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: رژیم صهیونیستی باید بفهمد که لبنان میدانی باز برای تسویه حساب‌ها و آزمایش توان نظامی خود نیست، زیرا لبنان مصونیت دارد و محافظت می‌شود، رژیم اسرائیل باید بفهمد که در صورت چنین تجاوز‌هایی آماده ایم تا پاسخ بدهیم، کاری که حزب الله با شلیک این موشک‌ها انجام داد، پاسخ به یک تجاوز است.
وی تاکید کرد: ممکن نیست ما در برابر این تجاوز‌ها سکوت کنیم، اگر این تجاوز‌ها بیشتر شود باید در روز‌های آینده ببینیم، چه اتفاقی می‌افتد.
نعیم قاسم همچنین دیدار با رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان را نشستی مهم و راهبردی بر شمرد و گفت: هر از چندگاهی نیاز داریم چنین نشست‌هایی داشته باشیم تا موضوعاتی را که برای ایران، منطقه و جهان مهم است، بررسی کنیم.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان ادامه داد: این نشست مفید و نظرات با هم منطبق بود و می‌توانیم بگوییم که ما امروز در محور مقاومت در سایه تدابیر حکیمانه و ثبات به سمت جلو پیش می‌رویم، اما در مقابل، محوری که در برابر ما ایستاده با شکست روبرو است.
وی در خصوص اینکه اگر تجاوز‌های رژیم صهیونیستی تکرار و یا بیشتر شود واکنش حزب الله چگونه خواهد بود؟ گفت: حزب الله منتظر حوادثی باقی نمی‌ماند تا آمادگی خود را به دست بیاورد، ما بار‌ها و بار‌ها اعلام کرده ایم که آماده ایم در هر لحظه ممکن، به هرگونه تنش و تجاوز از سوی صهیونیستی، پاسخ دهیم.

نعیم قاسم ادامه داد: فکر نمی‌کنیم که شرایط به سمت افزایش تنش‌ها پیش برود، اما به رغم آن حزب الله در میدان نبرد آماده است، با همه اعتماد به نفس، تصمیم و عزم و اراده دفاع خواهد کرد.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره پیام‌های ویژه شلیک ده‌ها موشک حزب الله به سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: ما در حزب الله دریافتیم که این پاسخ مناسب است، اما تحلیل جزئیات پاسخ، به عهده رژیم صهیونیستی است که هر چه می‌خواهد تحلیل و بررسی کند!

تحولات منطقه؛ محور گفتگو‌های خرازی و شیخ نعیم قاسم

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی از گفتگو درباره تحولات منطقه، لبنان و رژیم صهیونیستی با معاون دبیر کل حزب الله لبنان خبر داد.

آقای کمال خرازی پس از دیدار با آقای شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در تهران و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: آقای نعیم قاسم از بزرگان حزب الله و معاون آقای سیدحسن نصرالله هستند؛ اصولا هر بار که خدمت ایشان یا آقای سیدحسن نصرالله می‌رسیم از شناخت و تحلیل‌هایی که نسبت به مسائل لبنان و منطقه دارند، استفاده می‌کنیم.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: امروز هم از تحلیل‌های آقای شیخ نعیم قاسم درباره تحولات لبنان، رژیم صهیونیستی، مبارزات مردم فلسطین و یمن و اوضاع سوریه و عراق استفاده کردیم.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *