خانه / غزنه تا غزه / بایدن هیچ‌کاره است

بایدن هیچ‌کاره است

از نظر اکثر آمریکایی‌ها؛

بایدن هیچ‌کاره است و دیگران کشور را اداره می‌کنند

بر اساس یک نظرسنجی ملی، اکثر مردم در آمریکا معتقدند که مقامات دولت بایدن، نه خود جو بایدن، دستورکار و سیاست‌های کشور را مدیریت می‌کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما پایگاه اینترنتی یاهونیوز نوشت: ۵۷ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، گفتند رئیس جمهور به طور کامل وظایف خود را انجام نمی‌دهد. ۳۶ درصد هم گفتند که مطمئن هستند رئیس جمهور شخصا همه سیاست‌ها و امور کشور را اداره می‌کند. بین دیدگاه‌های سیاسی اختلاف وجود داشت، زیرا تقریباً ۵۹ درصد از رای دهندگان دموکرات گفتند که فکر می‌کنند بایدن مسئول دولت است. ۲۲ درصد هم گفتند که او مسئول دولت نیست.
۳۸ درصد از رای دهندگان جمهوری خواه گفتند که معتقد نیستند بایدن به طور کامل وظایف خود را انجام می‌دهد. فقط ۱۱ درصد از رای دهندگان جمهوری خواه گفتند که معتقدند او همه سیاست‌ها و امور کشور را کنترل و رهبری می‌کند.
۵۸ درصد از رای دهندگان مستقل گفتند که معتقد نیستند بایدن همه وظایف خود را انجام می‌دهد و فقط ۳۶ درصد از آن‌ها معتقد بودند بایدن همه وظایف خود را در سمت رئیس جمهور انجام می‌دهد.
نزدیک به ۱۰ درصد از دموکرات‌ها و ۵ درصد از جمهوری خواهان و رای دهندگان مستقل پاسخ دادند که درباره این مسئله مطمئن نیستند که آیا بایدن دولت را اداره می‌کند یا نه.
مارک مکلر رئیس پروژه کنوانسیون اقدام ایالت‌ها (the Convention of States Action) گفت، نتیجه این نظرسنجی نشان می‌دهد که مردم حق دارند از سلامت روانی و جسمانی بایدن اطلاع داشته باشند.
این نظرسنجی بین ۲۳ تا ۲۵ ژوئن و در میان ۱۰۸۶ پاسخ دهنده انجام شد و ظریب خطای آن ۲.۹۷ درصد بود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

تکنو کارتها عامل افزایش فقر امام علی پس از شش ماه از اغاز حکومتش فقر را ریشه کن کرد انقلابیون هم با شعار عدل علی روی کار آمدند اما تکنوکرات‌ها به نام تخصص در مقابل تعهد انها ایستادند و به این عنوان که اقتصاد خوانده اند مهندسی میدانند و طبابت کرده امد مانع اجرای تقسیم بیت المال شدند

یحیی سریع همه را سریعا بع رفح دعوت کرد

Yahya Saari, on behalf of the US presidential candidate Ahmed Mahini, invited all young people and students to Gaza and Rafah for defense. Whoever has a desire for Gaza, in the name of Allah

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *