خانه / جشنواره / حریف کتک خور خوبی دارد همتی

حریف کتک خور خوبی دارد همتی

#فوری_مهم مواظب بزن در رویی همتی باشید پولهای بانک مرکزی پشتشه

جلسه وحدت سران کارگزاران و سران جریان اصلاح طلب با حضور سعید حجاریان، تاجیک، ربیعی، عطریانفر و کرباسچی /قسمت اول

زمان: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

سعید حجاریان: ما در سال ۹۲ و ۹۶ منفورترین و نچسب ترین چهره سیاسی ایران را با تبلیغات پیروز کردیم. از نظر عقلی همتی نمی تواند رئیس جمهور ایران شود و به هر کس بگویید رئیس بانک مرکزی روحانی و مسبب تورم و قیمت فعلی ارز می خواهد رئیس جمهور شود می گوید این جک است و امکان ندارد اما ما به معجزه تبلیغات اعتقاد داریم و اکنون که حریف احساس کرده کار تمام است باید وارد عمل شویم و تمام چیزهایی که بلد هستیم را در این ۹ روز خرج کنیم. مهرعلیزاده بدترین عملکرد را داشته و زدگی ایجاد کرده و ماندنش به صلاح نیست. همتی هم حرف زدن معمولی را بلد نیست و کارنامه اش اتفاقا ضد او خواهد بود پس چاره ای نیست بازی را به سمت تند شدن ببریم تا همتی با کدهایی که می دهیم فقط اتک بزند و فرار کند. حالا شما با خانم مولاوردی صحبت کنید که سازمان هنرمندان ۹۶ را احیا کند من شنیدم فردی که گفت امکان ندارد از روحانی حمایت کند وقتی با خانم مولاوردی نشست همان شب از روحانی حمایت کرد. حالا اگر مشکلات مالی اینها هم حل شود جا دارد تا از همتی حمایت کنند. باید در تبلیغات انتخاباتی همتی و تجمع ها بمب جنسی را منفجر کنیم. به نظرم ریاست جمهوری همتی بعید نیست. همتی چیزی برای ارائه ندارد اما حریف کتک خور خوبی دارد و مدل ۹۶ برای زدن حریف عالی بود. تمام تلاش ما برای ۲۷ و ۲۸ خرداد است و باید در این دو روز فیل خود را هوا کنیم. دنبال اثبات نرویم که باختیم فقط دنبال نفی باشید.

غلامحسین کرباسچی: ما هم از اولین همین را گفتیم. رفقا همش دم از تحریم زدند. آقای تاجزاده گفت تحریم. ما اگر تحریم کنیم انتخابات رو خب در ۴ سال و ۸ سال آینده تا بیاییم حرف بزنیم می گویند شما ساکت باشید چون در بازی سیاست وارد نشدید و تحریم کردید. من با دوستان تندرو و افراطی مخالفم. من متاسفم آقای خاتمی هم موضع سکوت و عافیت پیشه کردند. خب حمایت آن روز از روحانی بهترین کار بود. اینکه کنار برویم و عافیت طلبی کنیم که برای همه راحت است. ما می توانیم با تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای برای آقای همتی یک شخصیت جدید و مخالف وضع موجود درست کنیم. خانواده مرحوم هاشمی الان پشت آقای همتی هستند. من گفتم اگر همتی بگوید فلان وزارتخانه یا سازمان را به خانم فائزه هاشمی می دهد این فقط ۵ میلیون رای دارد.

محمد عطریانفر: این جلسه در واقع من را یاد جلسه منزل آقای خاتمی در سال ۹۲ می اندازد. جلسه ما با شما و حکمیت آقای خاتمی. خب خروج آقای عارف از انتخابات محصول این جلسه بود. البته جای آقای صالحی خالی است که واقعا زحمت اصلی به دوش ایشان بود. ما در آن جلسه انتخابات ۹۲ و ۹۶ را بردیم و امروز نیز مطمئن هستم انتخابات ۱۴۰۰ را خواهیم برد. در آن جلسه آقای صالحی با آن لهجه بانمک گفتند آقای خاتمی ۶ میلیون رای ثابت دارد، آقای سید حسن هم ۵ میلیون رای دارد، مرحوم هاشمی هم ۵ میلیون رای دارد و آقای ناطق هم حدود ۴ میلیون رای دارد. اگر این ۴ نفر مستقیم از آقای روحانی حمایت کنند آقای روحانی در دور اول با ۲۰ میلیون رای انتخابات را برده است. همه دیدیم در دور اول آقای روحانی با ۱۸ میلیون انتخابات را برد. امروز هم اگر همین مدل پیاده شود و بجای مرحوم هاشمی آقای روحانی را بگذاریم، آقای همتی با ۲۰ میلیون در دور اول کار را تمام می کند. آقای رئیسی در سال ۹۶ حدود ۱۵ میلیون رای داشت که الان زیر ۱۰ میلیون است چون فشار اقتصادی و معیشتی این سالها از سبد رای رئیسی کم کرده است. حاشیه نشین ها و افراد ضعیف با تحریک احمدی نژاد انتخابات را تحریم خواهند کرد و این بهترین فرصت برای تجمیع و تهییج حامیان ما در سراسر کشور است اما بقول آقای حجاریان باید هنرپیشه ها و فوتبالیست ها را بیاوریم در عرصه. ما با کمک آقای جهانگیری اندوخته قابل توجهی داریم و می توانیم کمی از آن را برای هنرپیشه ها و ورزشکاران تزریق کنیم. البته بگونه ای که حس توهین به آنها دست ندهد و موضوع درز نکند. آقای خاتمی و سید حسن هم که باید دوباره دست به دامان آقای صالحی شویم. آقای ناطق خیلی سخت است اما کار شخص آقای روحانی است. آقای روحانی چون رئیس جمهور است علی الظاهر نمی تواند مستقیم دفاع کند اما می تواند از طریق امکانات رسانه ای یا افراد نزدیک، پیام خود را به مردم بدهد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *