خانه / جشنواره / قاسم مصلح پایگاه عین الاسد در الانبار

قاسم مصلح پایگاه عین الاسد در الانبار

فرمانده بازداشت شده حشد شعبی آزاد شد

شفقنا- یک منبع آگاه اعلام کرد که قاسم مصلح، از فرماندهان حشد شعبی امروز (دوشنبه) با دستور قضائی آزاد شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، به نقل از شفق نیوز، این منبع خاطرنشان کرد که دستگاه قضائی قاسم مصلح، فرمانده عملیات الانبار در حشد شعبی را به دلیل کافی نبودن ادله، آزاد کرد.

وی ادامه داد که قاسم مصلح به صورت رسمی از سوی فرماندهان حشد شعبی مورد استقبال قرار می‌گیرد.

نیروهای ویژه عراقی در ۲۷ ماه مه گذشته قاسم مصلح را بازداشت کردند که چیزی نمانده بود که این بازداشت باعث درگیری‌های خونین در منطقه الخضراء در بغداد شود. در پی این بازداشت، گروه‌هایی از حشد شعبی در داخل منطقه الخضراء مستقر شده و چندین پایگاه حیاتی را محاصره کردند.

برخی مدعی شده بودند که قاسم مصلح به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد در الانبار متهم است، برخی دیگر نیز می‌گفتند که او با اتهام‌هایی در ترور فعالان اعتراضات مردمی عراق مواجه است.

همچنین رسانه‌های نزدیک به حشد شعبی اعلام کردند، در آن روزی که مصلح بازداشت شد، وی آزاد گشت و به حشد شعبی تحویل داده شد، اما مسئولان دولتی این مساله را تکذیب می‌کردند. مسئولان عراقی همچنین مکان بازداشت وی را اعلام نکردند.

پیشتر یک منبع سیاسی آگاه به شفق نیوز گفته بود که مصلح در منزل فالح الفیاض، رئیس تشکیلات حشد شعبی حضور دارد و تحقیقات از وی در آنجا از سوی کمیته مشترکی از دولت عراق و بخش امنیتی حشد به عمل می‌آید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *