خانه / جشنواره / جو بایدن و ملکه الیزابت ۱۰ روز دیگر دیدار می‌کنند

جو بایدن و ملکه الیزابت ۱۰ روز دیگر دیدار می‌کنند

شفقنا- کاخ سلطنتی بریتانیا از دیدار ملکه این کشور با رئیس جمهوری آمریکا در اواسط ماه جاری میلادی و در حاشیه نشست سران گروه هفت خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، کاخ سلطنتی «باکینگهام» عصر امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که «الیزابت دوم»، ملکه بریتانیا طی ماه جاری میلادی و در حاشیه نشست سران گروه هفت (G7)، با «جو بایدن»، رئیس جمهوری آمریکا دیدار خواهد کرد.

بنا بر آن چه در بیانیه کاخ باکینگهام آمده، بایدن ۱۳ ژوئن جاری (۲۳ خرداد ماه) به همراه همسرش «جیل بایدن» از کاخ سلطنتی «وینزر» در ۳۵ کیلومتری غرب لندن، پایتخت بریتانیا بازدید می کند.

بنا به نوشته روزنامه بریتانیایی «گاردین»، قرار است رئیس جمهوری آمریکا در نشست سران گروه هفت که از ۱۱ تا ۱۳ ژوئن جاری در شهر «کورنوال» در جنوب غرب بریتانیا برگزار می شود نیز شرکت کند.

لازم به ذکر است که این نخستین سفر خارجی بایدن از زمان تصدی منصب ریاست جمهوری آمریکا در ماه ژانویه گذشته به شمار می آید و در جریان آن نیز، قرار است وی پس از بریتانیا، راهی بلژیک شود تا طی روزهای ۱۴ و ۱۵ ژوئن جاری، در سی و یکمین نشست سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) شرکت کند سپس در ۱۶ همان ماه نیز در شهر ژنو در جنوب غرب سوئیس، با همتای روسی خود «ولادیمیر پوتین»، دیدار خواهد کرد.

خبر اصلی را در آرتی‌عربی ببینید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *