خانه / جشنواره / بیانیه شماره ۱ائتلاف بزرگ ورزش ایران

بیانیه شماره ۱ائتلاف بزرگ ورزش ایران

🌹🌴🌷🌴 من وتورای میدهیم🌴

این روزهاشوروحال انتخابات درهرکوی برزن مشاهده میشود.ومارایادآن روزهای سخت می اندازدکه درگیر درچندجبهه بادشمن راداشتیم. درگیریهای داخلی ومنافقین وجنگ تحمیلی وموشک های صدام که ما را از رای دادن باز نداشتند، همچنان که تیرهای تحریم و توطئه نتوانستند.دراین چهل ساله کارسازباشد.

نمی گوئیم که همه مسیرها صحیح پیموده شده و آرمانها را پاس داشته اند اما کلیت انقلاب اسلامی مهم است که دیگر به فراتر از مرزها برای درنوردیدن می اندیشد. مقام معظم رهبری هم اذعان داشتند که در عدالت، طی طریق خوب نبوده است. طی طریق، انتخاب اصلح و مرد میدان می خواهد که اگر هم انتخاب شدند، در میانه راه کم آوردند و همین شد آن انحراف از آرمانها.

*ما با انگشت اشاره پای تعرفه های رای همواره پای نظام ایستادیم* تا پر و بال بکشد و قامتش را هم اکنون جهان ببینند.

*هر کسی بگوید رای ندهید خیانتی به قدمت تاریخ این کهن سرزمین کرده نه خیانتی به قدمت فقط انقلاب اسلامی* ،

ایران پرستان مدعی اگر داعیه این ملک و ملت را دارند، تاریخ پر از حقارت ۲۰۰ سال اخیر را ورق بزنند تا ببینند حقارت محض، بله حقارت محض در بذل خاک و غرور و دست گدایی در استقراض و بزک توسعه و پیادگان خمیده سر در برابر بیگانگان اسب سوار.

ببینند که انقلاب روح الله در باور ما غرور و کرامت دمید و به قیمت خون شهیدان گرانقدرمان در برابر تدارک همه جانیان و طماعان به این سرزمین ایستادیم، تا خاک ندهیم. رای ندادنتان خیانت به آن خونهاست.

چگونه است که بر عرصه تاخت اسب کوروش (و البته بزرگ و عزیز) در کرانه مدیترانه و لب جیحون می نازیم و داد سخن داریم اما هزاران سال بعد دایره هژمونی و اقتدار ملت بزرگ ایران از بحر مدیترانه تا نهر سند و سیحون را نمی بینیم. راستی خطوط پرچم رژیم ننگین صهیون از نیل تا فرات را چه کسی به دیوار حائل در درون همان سرزمین فلسطین تبدیل کرد؟

تدارک عظیم جانیان داعش برای تجاوز به خاک و ناموس شیعیان و بالاخص ایرانیان را چه کسی در هم کوبید؟ همان مدافعان مظلوم حرم که در غبار فتنه ها، غریبانه دفن شدند! سردار دلها حاج قاسم چه دین بزرگی بر گردن ایران بزرگ وجهان اسلام دارد؟ سرزمین سردار صحراها و گلوله ها که دل به دنیای زر و قدرت نسپرده بود، نیاز به حضور ما ندارد؟

آیا قدرتمند باشیم یا نباشیم؟ اگر باشیم که باید تیزی دندان گرگان درنده بیرون و خواری چشمان وادادگان درون را ببینیم؛ اون یکی با شمشیری عریان گاه از نیام صدام و گاه از نیام داعش و مجاهدین (منافقین) خلق و جندالشیطان و گاه از باب تحریم به صغیر و کبیر این ملت رحم ندار و این یکی با خنجری از پشت، منفعل و مستاصل و چشم انتظار، تیشه به ریشه غرور ملی و تولید ملی و اقتصاد ملی می زند.

*آیا این تدارک پیچیده، جواب محکمی چون برگه رای من و تو نمیخواهد* ؟

*دلسردی من و تو* نتیجه سالیانی بس دراز از وعده های فریب و دیدن دست اندازی ها به آرمانهای انقلاب است، انقلابی که قرار بود “و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا” را معنا کند.

اگر در صحنه بین المللی راست قامت ایستادیم و هم اکنون تکیه گاه خاورمیانه هستیم، اگر در توسعه علمی، گامهای بزرگی برداشته ایم، اگر در ایجاد بسیاری از زیرساخت ها و فناوری ها، حرکت رو به جلو داشته ایم؛ اگر در صنایع دفاعی و هسته ای یک قدرت بزرگ جهانی هستیم؛ اگر در برخی علوم فضایی، نانو، پزشکی و … شانه به شانه قدرتهای پیشرو زده ایم، پس می توانیم اقتصاد را هم علاج کنیم. این که هزاران کارخانه و کارگاه تعطیل است، راه ساده ای دارد، قبول ندارید؟ در هپکو و هفت تپه و کشت و صنعت مغان فقط با یک حضور و بررسی توسط ریاست محترم قوه قضاییه ” *رئیسی* “، حرکت صنعت رخ نداد؟

والله و بالله می توان بر غول خمودگی و بیکاری و ناکارآمدی و فساد غلبه کرد که اگر بوقهای تبلیغاتی اجازه دهند و همه اقتصاد را به بیرون از مرزها مرتبط نسازند، با تکیه بر این همه پتانسیل و منابع و نیروی انسانی، قابل انجام است.

ما گله داریم، ما از ناکارآمدی و فساد عصبانی هستیم؛ از بیکاری و فقر نگرانیم؛ از سوء مدیریت ها و اشراف زادگی مسئولان، فغان داریم؛ از بوی مشمئز کننده واژه آقازاده، رانت ها و اختلاس ها در چپاول ملت گریزانیم؛

اما دلسوز همین انقلاب و سرزمینیم و برای انتخاب کسی که خالصانه هدفش اعتلای مردم این سرزمین است، پای صندوق رای حاضریم.🌴🌷روابط عمومی واطلاع رسانی ائتلاف بزرگ ورزش ایران🌴🌹

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *