خانه / جشنواره / نتانیاهو از امریکا هم برید: تنش با آمریکا

نتانیاهو از امریکا هم برید: تنش با آمریکا

نتانیاهو: خنثی سازی برنامه هسته ای ایران حتی به قیمت تنش با آمریکا برای ما اولویت دارد

شفقنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز(سه شنبه) گفت که اسرائیل ناکام کردن برنامه هسته ای ایران را حتی به قیمت تنش روابط با آمریکا انتخاب خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از آرتی، «بنیامین نتانیاهو» با اشاره به اینکه بزرگترین تهدید وجودی که اسراییل با آن روبروست، احتمال دستیابی ایران به سلاح هسته ای است، هشدار داد که چنین تلاشی دولت یهودی را به خطر می اندازد.

نتانیاهو به تداوم عملیات مخفیانه علیه ایران دعوت کرد و افزود:این را به مدت ۴۰ سال به دوستم (بایدن)  گفته ام. با توافق یا بدون توافق، ما به تلاش خود برای جلوگیری از مسلح شدن ایران به سلاح هسته ای ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: اگر ما بین تنش با دوست بزرگمان آمریکا و رفع تهدید وجودی ایران به انتخاب نیاز داشته باشیم والبته امیدوارم که چنین اتفاقی نیفتد، قطعا از بین بردن تهدید وجودی ناشی از ایران ارجحیت دارد.

خبر را در آرتی ببینید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *