خانه / جشنواره / توهم کودتا

توهم کودتا

*پیام رسای یک فرمانده ارتشی بصیر به صحبت های عجیب دکتر روحانی در روز ارتش*

 

*در پاسخ به صحبت ها و کنایه شیطنت آمیز و غیر قابل تصور آقای روحانی در روز ارتش و گرای کودتا دادن، یک فرمانده بصیر ارتشی غیور این چنین به ایشان نهیب دادند:*

 

جناب آقای فریدون، مستحضر باشید که اگر در مدت این هفت سال و هشت ماه تمام کجروی ها و هنجارشکنی های جنابتان را تحمل کردیم و با وجود علم به نیات شوم و براندازانه شما و همفکران رسانه ای تان دم برنیاوردیم، تنها بخاطر این بود که می دیدیم رهبر فهیم و صبورمان بخاطر آرای اکثریت مردم به شما، در هر شرایطی سعی نمودند جانب انصاف و نظر اکثریت را تامین نمایند و لذا شما و رفتارهای موذیانه و گفتارهای کینه توزانه تان را تحمل نمودند تا مبادا بدخواهان بگویند رهبر جامعه نظر اکثریت را برنمی تابد.

 

ما نیز به تاسی از ایشان سعی نمودیم سربازوار گوش بفرمان فرمانده میدان باشیم و چون خار در چشم و استخوان در گلو نظاره گر هرزگی هایتان باشیم.

 

بحمدلله امروز که همان رای دهندگان و مردم پاک نهاد، که ندانسته بدام شما و جریان رسانه ای کذاب شما افتادند و ۸ سال از عمرشان را در دوران سیاه و نکبت بار شما هدر دادند، بارها شاهد وطن فروشی، خودفروشی و گرا دادن های مکررتان به دشمن بودند، امروز بخوبی ماهیت منافقانه و براندازانه شما را شناخته اند و مواضع صد من یک غازتان را به پشیزی نمی خرند.

 

و اگر نبود صبر انقلابی همین مردم و عدم تمایلشان در شاد کردن دل دشمنان داخلی و خارجی و شرم از نگاه های معنادار رهبری عزیز که همه را به صبر و شکیبایی دعوت می کند، امروز بخاطر ۸ سال پا کشیدن بر خون همرزمان شهیدمان و به انتقام بر باد دادن بخشی از دستاوردهای مادی و معنوی همین مردم رشید و رنج کشیده، حساب مان را با جنابتان یکسره می کردیم تا پس از این خیال خیانت و توطئه به مخیله هیچیک از خواص بی بصیرت و وطن فروش خطور نکند.

 

جناب حسن فریدون، اگر تا امروز تنها نظاره گر سیاست های دوگانه و تصمیمات خلق الساعه در تضییع حقوق مردم بودیم، یادتان باشد دست شما و همفکرانتان را از همان ماه های اول دولت تان بخوبی خوانده بودیم که با در پیش گرفتن سیاست ناراضی تراشی و سعی در شوراندن مردمِ بستوه آمده از فقر و گرانی بودید تا شاید در براندازی توفیقی کسب کنید.

 

با این وجود باحترام رای و نظر همین مردم که پی به ماهیت واقعی تان برده اند سعی نمودیم امنیت و آرامش جامعه را بانتقام و زیر کشیدن تان ترجیح دهیم.

 

لطفا از این پس سعی نکنید با چنین جملات لغو و موهن به شعور ما ارتشیان و دلدادگان نظام برآمده از یک قرن مجاهدت، ایثار و شهادت توهین نموده و دست از یاوه سرایی های بلاوجه بردارید و منتظر بمانید که روز محاسبه نزدیک است.

 

مشت و سلاح ارتش و دیگر قوای مسلح کشور تنها به اشاره ولی امر و زعیم جامعه اسلامی آماده در هم دریدن سینه سیاه نابکاران داخلی و دشمنان عنود خارجی خواهد بود…

والسلام علی من التبع الهدی

اولین شهید کودتای روحانی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *