خانه / جشنواره / قیام مسلحانه در آمریکا را منحرف جلوه ندهید

قیام مسلحانه در آمریکا را منحرف جلوه ندهید

سی ان ان گزارش داد،

همه گیری قیام مسلحانه در آمریکا

پایگاه اینترنتی سی ان ان در گزارشی به خشونت‌های مسلحانه در این کشور پرداخت و نوشت، آمریکا در روز‌های اخیر این هفته با تیراندازی‌های پی در پی مواجه شد.

همه گیری خشونت‌های مسلحانه در آمریکابه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اینترنتی سی ان ان در گزارشی به قلم داکین آندون با عنوان «آخر هفته‌ای خشونت بار در آمریکا: تیراندازی در سراسر کشور» نوشت ، آمریکایی‌ها روز جمعه را با شنیدن خبر یک تیراندازی دیگر از خواب بیدار شدند، این بار در ایندیاناپولیس، جایی که در آن هشت نفر عصر روز پنجشنبه کشته شدند. در آخر هفته، دستکم ۹ نفر دیگر در اثر تیراندازی مسلحانه پی در پی در سراسر کشور -در ایلینوی، تگزاس، ویسکانسین، اوهایو، نبراسکا و لوئیزیانا – جان خود را از دست دادند. حداقل ۱۰ تن دیگر هم در این تیراندازی‌ها زخمی شدند.
از روز ۱۶ ماه مارس -زمانی که در تیراندازی در منطقه‌ای در آتلانتا هشت تن کشته و یک نفر زخمی شدند- دست کم ۵۰ فقره تیراندازی به سمت عموم در آمریکا گزارش شده است.
این حواث نشان دهنده این واقعیت هستند که آمریکا نه تنها با بیماری همه گیری کووید ۱۹, بلکه با یک اپیدمی خشونت‌های مرتبط با اسلحه نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

شیکاگو

به گفته «آنتونی اسپیکوزا» سخنگوی پلیس شیکاگو، عصر روز یکشنبه یک دختر هفت ساله بر اثر تیراندازی در این شهر کشته شد. در این حادثه همچنین یک جوان ۲۹ ساله نیز به شدت زخمی شد.
اسپیکوزا با صدور بیانیه‌ای برای سی ان ان اعلام کرد این دو نفر در خودرویی در نزدیکی یک پارکینگ تجاری حضور داشتند که در ساعت چهار و ۱۸ دقیقه عصر هدف تیراندازی قرار گرفتند.

آستین، تگزاس

روز یکشنبه بر اثر حادثه تیراندازی در آستین در ایالت تگزاس، حداقل سه تن کشته شدند. پلیس این حادثه را یک “درگیری خانوادگی” توصیف کرد.
مقامات اعلام کردند نیرو‌های پلیس آستین، اداره آتش نشانی و خدمات فوریت‌های پزشکی در حدود ساعت ۱۱:۴۲ صبح به منطقه گریت هیلز تریل اعزام شدند و در آنجا با سه فرد زخمی مواجه شدند.

کنوشا، ویسکانسین

 به گفته اداره کلانتری شهرکنوشا، بامداد روز یکشنبه بر اثر تیراندازی در یک میخانه در جنوب شرقی ویسکانسین سه نفر کشته و سه تن دیگر زخمی شدند. تیراندازی در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه آغاز شد.

کلمبوس، اوهایو

اداره کلانتری شهر فرانکلین اعلام کرد بر اثر تیراندازی در روز شنبه به سوی افرادی که برای گرامیداشت یادبود قربانیان یک تیراندازی در کلمبوس جمع شده بودند، یک نفر کشته شد و پنج تن دیگر – از جمله یک نوجوان ۱۲ ساله – زخمی شدند.

اوماها، نبراسکا

بر اساس اعلامیه صادر شده توسط اداره پلیس اوماها، یک جوان ۲۱ ساله در تیراندازی روز شنبه در این شهر کشته شد. در این حادثه همچنین یک جوان ۲۲ ساله زخمی شد. پلیس دو نفر را در ارتباط با این حادثه تیراندازی دستگیر کرد.

لاپالاس، لوئیزیانا

روز شنبه بر اثر تیراندازی در یک جشن تولد در لاپالاس شش نفر زخمی شدند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اولین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان

فیلم اصلی عشق اباد ساخته خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *