خانه / جشنواره / جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۰ خبرنگاران

جزئیات ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۰ خبرنگاران

image

 

فرآیند ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۰ خبرنگاران از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و به نقل از عمار سعیدیان‌فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی، اصحاب رسانه مطابق هر سال می‌توانند با مراجعه به سامانه «تهران من» (my.tehran.ir) نسبت به ثبت نام طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری اقدام کنند. خبرنگاران پس از ورود به سامانه تهران من و کلیک روی نام و نام خانوادگی خود، وارد قسمت «خبرنگار هستم» شوند و پس از آن مدارک خود اعم از مدارک هویتی، معرفی‌نامه، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.
طراحی جدید صفحه ثبت نام خبرنگاری تهران من، موجب تسهیل روند ثبت نام توسط اصحاب رسانه خواهد شد و روند تخصیص طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری را سرعت خواهد بخشید. در این شیوه به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام می‌دهند، اما سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری از سوی رسانه مربوطه به آنها تخصیص نیابد، به صورت خودکار، کارت بلیت خبرنگاری تخصیص خواهد یافت.
گفتنی است سهمیه‌های طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۳۹۹ تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های طرح ترافیک مربوط به سال ۱۴۰۰ اعتبار خواهد داشت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بخش ویژه «کتاب و سینما» در جشنواره فیلم کوتاه تهران فراخوان داد

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اعلام جوایز نقدی بخش‌های مختلف؛بخش ویژه «کتاب و سینما» در چهل‌و‌یکمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *