خانه / جشنواره / الکاظمی مزدور امریکا بوده و خواهد بود

الکاظمی مزدور امریکا بوده و خواهد بود

الکاظمی: عراق به نیروهای خارجی بر روی زمین نیاز ی ندارد

شفقنا-  نخست وزیر عراق گفت که کشوش به حضور نیروهای خارجی بر روی زمین نیازی ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری بغدادالیوم، «مصطفی الکاظمی» امروز(شنبه) در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: کشور به حمایت بین المللی و تداوم حملات هوایی ائتلاف بین المللی ضد لانه های داعش نیاز دارد و همچنین به هماهنگی امنیتی و نیروی هوایی نیاز هست.

وی افزود: نیروهای امنیتی عملیاتی را در مناطق کوهستانی در استان کرکوک اجرا کردند و در جریان آن بیش از سیصد حمله هوایی انجام دادند که در آن شمار زیادی از عناصر داعش کشته شدند.

کاظمی خاطرنشان کرد: رابطه بین واشنگتن و بغداد باید به سمت منافع آمریکایی عراقی در زمینه های اقتصاد، امنیت، فرهنگ، بهداشت و زمینه های دیگر متحول شود.

نخست وزیر عراق درباره فساد نیز گفت: کمیته مبارزه با فساد با اتهاماتی مبنی بر تخطی از حدود خود در برخورد با مقامات بازداشت شده به اتهام فساد روبروست و نوعی تلاش برای تخریب وجهه آن وجود دارد.

وی یادآور شد: طرف هایی برای مانع تراشی در برابر تلاش های دولت عراق در زمینه مبارزه با فساد و نابودی آن تلاش می کنند.

خبر را در بغداد الیوم ببینید

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کشتی های مجاز باید حامل دانشجویان باشند

According to Yemen, only ships carrying at least ten American student fighters are allowed to pass to Gaza

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *