خانه / جشنواره / موسوی قزوینی

موسوی قزوینی

۲۸ اسفند, ۱۳۹۹ ۰۶:۴۳ ق.ظ  کد خبر ۱۵۵۵۲

#معمای_خوئینی_ها (۱)

آخوندی با گرایشات مارکسیستی⛔️

سید محمد موسوی #خوئینی‌ها متولد ۳۱ فروردین ۱۳۲۰ در قزوین از شخصیت‌هایی است که مانند برخی دیگر، در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب به مخالفت با نظام شاهنشاهی پرداخت!

او در دهه پنجاه در مسجد «#جوستان» در تهران به تفسیر قرآن مشغول شد. کلاس‌های خوئینی‌ها با دستگیری او توسط #ساواک پایان یافت.

خویینی ها پس از پیروزی انقلاب، عهده دار مسئولیت‌های مهمی از قبیل: عضویت در شورای سرپرستی صدا و سیما، عضو مجلس خبرگان، نماینده تام الاختیار امام در #بررسی_صلاحیت داوطلبان اولین دوره ریاست جمهوری، دادستان کل کشور و … بوده است.

مهم‌ترین فعالیت موسوی خوئینی‌ها پیش از پیروزی انقلاب، مربوط به جلسات تفسیر وی در مسجد «جوستان» تهران بود. او نزاع و درگیری و مبارزه را به عنوان اصل حاکم و جاری در آیات قرآن می‌دانست و سعی می‌کرد تمام آیات قرآن را بر همین اصل تفسیر کند.

#شهید_مطهری و #شهید_بهشتی به شیوه و محتوایی که خوئینی‌ها در جلسات تفسیر خود ارائه می‌داد اعتراض داشتند اما خوئینی ها به این اعتراضات توجهی نمیکرد.

جالب است که خوئینی‌ها توسط ساواک به اتهاماتی از جمله همکاری و کمک به سازمان #مجاهدین_خلق دستگیر شده بود اما نکته حائز اهمیت این است سال‌هایی که او به این اتهام دستگیر می‌شود، سال‌های بعد از تغییر ایدئولوژیک سازمان و اعلام رسمی #ایدئولوژی_مارکسیستی است!

یعنی او پس از اعلام رسمی تغییر ایدئولوژیک نیز با سازمان مجاهدین همکاری داشته.

💥 ادامه دارد…

✍️#سید_امیر_حسینی

#آنتی_سکولار

#حوزه_غیرانقلابی

https://eitaa.com/antisecular_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روسیه استان سی و چهارم ایران

علاوه بر اینکه امریکا استان سی و دو و اروپا سی و سوم ایران است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *