خانه / جشنواره / کوچه های انقلاب در محلات

کوچه های انقلاب در محلات

کوچه های انقلاب در محلات شمال تهران برپا شد

کوچه های انقلاب با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره روزهای پیروزی انقلاب با مشارکت شهروندان در محله های شمال تهران برپا شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از ده برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و… در سطح محلات ۲۷ گانه شمال تهران در حال اجراست که از این بین با مشارکت اهالی، طرح کوچه های انقلاب در هر محله با آذین بندی، توزیع شیرینی و شربت و نصب تصاویر و روزنامه هایی از روزها پیروزی انقلاب اجرا شد.
سجادی برپایی کاروان آینده روشن ویژه پیروزی انقلاب را برنامه دیگری دانست که از ابتدای دهه مبارک فجر در محلات شمال تهران در حال حرکت است و با اجرای سرود، مسابقه و برنامه های متنوع فرهنگی، شادی و نشاط را در محلات به ارمغان می آورد و در روز ۲۲ بهمن ماه نیز با اجرای برنامه ویژه میزبان شهروندان شمال تهران خواهد بود.
معاون شهردار منطقه یک افزود: امسال ۱۱ ایستگاه فرهنگی در نواحی منطقه یک برپا شده است که به پخش سرود، توزیع پرچم و بادکنک، خودرو نویسی، مسابقه نقاشی و… می پردازد.
او برپایی تور گردشگری بازدید از حسینیه جماران و بیت امام (ره) را از دیگر برنامه های این دهه عنوان کرد و گفت: بازدید از حسینیه جماران و بیت امام(ره) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با هدف آشنایی با روایت زندگی معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از  ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود که علاقمندان می توانند برای شرکت در این بازدید با شماره تلفن ۰۹۳۶۰۰۶۶۷۰۳ تماس بگیرند.
سجادی بازدید از خانواده شهدای انقلاب، برپایی زنگ انقلاب در فضای مجازی، اجرای مسابقه کتابخوانی با موضوع صعود چهل ساله و …در سطح محلات ۲۷ گانه منطقه یک را از دیگر برنامه ها دانست.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *