خانه / جشنواره / رونمایی از کتاب کلانشهر و فرهنگ

رونمایی از کتاب کلانشهر و فرهنگ

کلانشهر ها

رونمایی از کتاب کلانشهر و فرهنگ

با حضور دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر های ایران، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر ها ی ایران و نویسنده کتاب از کتاب کلانشهر و فرهنگ در کتابخانه موزه ملی ملک رونمایی شد.

در حاشیه رونمایی از کتاب کلانشهر و فرهنگ نعمت الله فاضلی نویسنده کتاب بیان کردند: تلاش من در این کتاب این است که نشان دهم پژوهش شهری نوعی فعالیت و دانش فرهنگی است که برای مدیریت و زیست شهری ضرورت دارد.

کمال مرادی دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر های ایران با بیان اینکه جامعه شهری یک جامعه دانش محور است؛ حتی یک شهر کوچک، چه به رسد به کلانشهر ها.
هر چه شهر بزرگتر باشد ضرورت و حیاتی بودن دانش برای آن شهر بیشتر می شود ،مهم نیست ما در شهر چه کاره ایم، از چه جنسیتی، در چه سنی یا در چه شغلی، برای زیستن در شهر باید در گیر مستمر و منظم تولید و کاربست ایده ها، اطلاعات، دانش ها، و در گیر مستمر پردازش اطلاعات باشیم لذا پژوهش شهری از این منظر ضروری و حیاتی است و مدیران شهری از آن استقبال می کنند .

در ادامه دکتر محمد عیدی بیان کردند برنامه ریزی فرهنگی شهر یعنی بسیج استراتژیک

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بدهکاران انقلاب اسلامی

همه خودشان بدهکار انقلاب اسلامی بدانند سرور گرامی با سلام و احترام ضمن تقدیر و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *