خانه / جشنواره / حمله شیاطین

حمله شیاطین

❌ هجوم رسانه ای شیاطین به تصمیم قاطع رهبر انقلاب :

 

سایت مشرق طی مقاله ای در مورد هجوم رسانه ای شیاطین به تصمیم قاطع رهبر انقلاب می نویسد : 

سخنان مهم و راهبردی رهبر انقلاب در روز جمعه (۱۹ دی ماه)، فرازهای روشنگری بسیاری در خود داشت، اما آن‌چه در بیانات ایشان در گفتگوی تلویزیونی با ملت ایران، با بر هم زدن طراحی‌های «شبکه نفوذ» واردات واکسن کرونای «آمریکایی» و «انگلیسی» را به سد محکم «ممنوعیت» کوبید، دستمایه آن شد که رسانه‌های خارجی و دنبال‌های داخلی آن به کار بیافتد تا به هر قیمتی شده، فرمان رهبر معظم انقلاب را درباره ممنوعیت ورود واکسن «آمریکایی» و «انگلیسی» تخطئه کنند و به زعم خود، ایشان را رو در روی «سلامت جامعه» ترسیم کنند.

اما رهبر انقلاب، بار دیگر با ورود شخصی، و خرج کردن از اعتبار و وجهه خود، جلوی طوفان تهمت و تخریب ایستادند، تا نشان دهند بر سر مصالح و منافع ملت ایران، هیچ گونه مماشاتی نخواهند کرد.

در واقع، کاری که باید مدت‌ها قبل و با شجاعت توسط «مسوولان امر» صورت می گرفت تا نیاز به ورود مستقیم رهبر انقلاب نباشد، باز آن قدر به تاخیر افتاد و حتی بر عکس عمل شد، که ایشان به عنوان ولی فقیه ، خود ورود کردند و با قاطعیت، جلوی یک خطر بزرگ را گرفتند.

ا خطر چیست و چرا رهبر انقلاب خود شخصاً اعلام موضع نمودند و فرمان صادر کردند؟ چرا جمعی از دلسوزان ناآگاه و آگاهان معاند و دنباله‌های معنوی رژیم جعلی اسراییل در داخل کشور، محور کارزار رسانه‌ای در دفاع از واکسن های آمریکایی و انگلیسی و هجمه به نظر رهبر انقلاب و مسوولان کشور شده‌اند؟

 

در ادامه صرفا سابقهٔ مدیران ارشد دو شرکت آمریکایی «فایزر» و «مادرنا» را که متولی اصلی واکسن «آمریکایی» هستند، مروری اجمالی می‌کنیم تا پاسخ به چرایی ورود رهبری و مسوولان به جلوگیری از ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی کمی روشن‌ شود.

 

آلبرت بورلا، «دامپزشک» و مدیرمالی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آمریکایی «فایزر» است. بورلا، یکی «یهودی» یونانی است. ورود او به شرکت فایزر در سال ۱۹۹۳ بوده و او کار خود را از بخش سلامت حیوانات آغاز کرد.

نشریه «جوییش تایم»، در گزارشی به تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰، با عنوان «واکسن کوید ۱۹ پیوندهای یهودی دارد»، با افتخار به عقبه «یهودی» آلبرت بورلا پرداخت.

 

اما مسوول ارشد دیگر شرکت آمریکایی که روی واکسن کوید ۱۹ کار می کند کیست؟

 

«تال زَکس» ، مدیر ارشد «مادرنا» و مسوول پروژه واکسن کوید ۱۹ در این شرکت، اصولا یک «اسراییلی» زاده حیفا است که مدرک خود را از دانشگاه بن گوریون واقع در سرزمین‌های اشغالی گرفته است .

یک توضیح بسیار مهم درباره‌ی واکسن‌های تولیدشده در فایزر و مادرنا وجود دارد و آن این که، این نوع واکسن‌ها، نسبت به واکسن‌های شناخته شده قبلی، ساز و کار و مکانیسم عملی کاملا جداگانه دارد. 

یعنی اگر واکسن‌های مرسوم از ویروس کشته شده یا ضعیف شده، برای تحریک بدن به تولید آنتی بادی بیماری و ایمن‌سازی استفاده می کنند، این واکسن‌های جدید، کاملا مبتنی بر ژنتیک هستند و از یک عامل ژنی به نام mRNA استفاده می کنند.

 

آمریکا و رژیم صهیونیستی، ده‌ها موسسه در اختیار دارند که روی تسلیحات زیستی، به ویژه تسلیحات مبتنی بر ژنتیک و علوم سلولی و مولکولی، کار می کنند. به صورت خاص، بخشی از موسسه «دارپا»، زیرمجموعه پنتاگون، روی این نوع تسلیحات و به طور خاص دستکاری‌های ژنتیک به عنوان نوعی مدرن از سلاح زیستی، فعالیت می کنند.

 

تحقیقات حساس در حوزه ژنوم ایرانی ، با همکاری دکتر رضا ملک زاده (معاون معزول تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت) و یک استاد تحصیل کرده دانشگاههای آمریکا به نام حسین نجم آبادی ، در کشور انجام و تکمیل شد و آنچه به عنوان اطلاعات پایه ژنتیک ایرانیان به دست آمد، تحت پوشش مقاصد تحقیقاتی به دانشگاه های آمریکایی منتقل شده است.

*اگر سید علی خامنه‌ای نبود چه میشد؟*

➖اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، آنها با عقب نشینی از منطقه باعث میشدند که هواداران ایران به دست داعش و آمریکا کشته شوند

➖ اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، آنها صنعت موشکی را تعطیل میکردند تا هرکشوری جرئت حمله به کشور پیدا کند

➖ اگر سید علی خامنه‌ای نبود آنها با تعطیل کردن نیروی نظامی ، از آمریکا دعوت میکردند تا در کشور پایگاه نظامی بزند

➖ اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، آنها در سال ۸۸ کشور را تبدیل به سوریه میکردند

➖ اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، آنها تأسیسات هسته‌ای را نابود میکردند تا در آینده ملت ایران دست گدایی به سمت اجانب دراز کند

➖ اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، آنها باز هم با آمریکا مذاکره میکردند و گرای تمام نقاط حساس و افراد برجسته را به آمریکا می‌دادند

➖ اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، آنها با واردات واکسن آمریکایی ، نسل ایرانی را منقرض میکردند

آری…

اگر سید علی خامنه‌ای نبود ، ایران هم نبود

خداوندا حافظ رهبرم باش تا انقلاب امام مهدی عجّل الله تعالی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اسکار اسلامی

سینمای نجیب ایران در یافتن راه خود با سنگلاخ های عظیم و چالش های بزرگ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *