خانه / جشنواره / رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت

رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت

آغاز اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی/ ابو حمزه: سلاح ما حاضر و تصمیم ما برای ورود به هرگونه تقابل برای دفاع از مردم‌مان یکپارچه است

آغاز اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی/ ابو حمزه: سلاح ما حاضر و تصمیم ما برای ورود به هرگونه تقابل برای دفاع از مردم‌مان یکپارچه است

منابع فلسطینی از آغاز کنفرانس مطبوعاتی اعلام اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین خبر دادند.

العالم – فلسطین اشغالی

امروز (سه‌شنبه)، اولین کنفرانس مطبوعاتی اعلام آغاز اولین رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین آغاز شد.

«ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» از شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطیندر این کنفرانس تأکید کرد که گروه‌های فلسطینی همچنان به عهد خود مبنی بر ادامه راه جهاد پایبند هستند.

وبگاه خبری «شهاب» نیز گزارش داد که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در این کنفرانس اعلام کرده است که همچنان مقاومت تمام گروه‌های فلسطینی به مثابه سوپاپ اطمینان و ضامنی حقیقی برای تحقق اهداف مردم فلسطین است.

اتاق عملیات مشترگ گرو‌های مقاومت فلسطین در ادامه تأکید کرد که اقدام نظامی و جهادی مشترک برای رزمندگان و مجاهدان فلسطینی امر جدیدی نیست.

ابو حمزه در ادامه آغاز رزمایش مشترک گروه‌های فلسطینی به رهبری اتاق عملیات مشترک مقاومت را اعلام کرد و گفت که این رزمایش دفاعی، تأکیدی است بر آمادگی مقاومت برای دفاع از ملت فلسطین.

سخنگوی سرایا القدس ادامه داد: «سلاح ما حاضر و تصمیم ما برای ورود به هرگونه تقابل برای دفاع از مردم‌مان یکپارچه است. این مانور مشترک خود به روشنی از یکپارچگی تصمیم ما حکایت دارد. مقاومت امروز برای مقابله با دشمن و بازداشتن آن، قویتر، سخت‌تر و توانمندتر است. مقاومت اجازه نخواهد داد که دشمن قواعد درگیری را تحمیل کند».

ابوحمزه افزود: «سازشکاران و مزدوران اشغالگران به زباله‌دان تاریخ خواهند رفت و فلسطین آرمان نخست عرب‌ها و مسلمانان خواهد ماند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

صیحه آسمانی

به گزارش سید احمد حسینی ماهینی خبرنگار ماهین نیوز ایا پرواز هزاران پهباد و موشک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *