خانه / جشنواره / درختان به استقبال فصل زمستان می روند

درختان به استقبال فصل زمستان می روند

با هرس شاخه های خشک در شمال تهران
درختان به استقبال فصل زمستان می روند

به منظور جلوگیری از شکستن شاخه های درختان در اثر بارش برف و امکان رویش جدید سرشاخه ها در فصل بهار بیش از ۶ هزار اصله درخت  هرس و آماده خواب زمستانی شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست  شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هرس و بازپیرایی شاخه های درختان هر سال با هدف رفع خطر شاخه های خشک، جلوگیری از اتصال با کابل های برق، حذف شاخه های بیمار و آفت زده و همچنین آراستگی درختان انجام می شود که امسال نیز از ابتدای فصل پاییز تاکنون  بیش از ۶ هزار و ۳۰۰  اصله درخت در نواحی ده گانه منطقه هرس شده اند.
معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک افزود: عملیات هرس بیشتر در مورد درختانی که دارای شاخه های خشک و بیمار هستند و یا به منظور فرم دهی در مورد درختان سوزنی برگ، در بزرگراه ها، بوستان ها، رفیوژ و معابر اصلی و فرعی  منطقه انجام گرفته است.

جعفریان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار اصله درخت توت، ۲۸ اصله درخت بید، ۲ هزار و ۷۵۵ اصله درخت بربریس و  یک هزار و ۵۷۰ اصله درخت کاج و سرو در خیابان های شهید لواسانی، بلوار دانشجو، دربند، شهید باهنر،  اوشان، بلوار کاوه، قیطریه، بزرگراه های امام علی(ع)، شهید صدر و ارتش، بوستان های نیاوران، قیطریه و جمشیدیه و … هرس شدند.

وی با اشاره به فصل بارش از شهروندان خواست علی رغم اقدامات شهرداری برای افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده به دلیل لغزندگی معابر، در هنگام رانندگی از سرعت مجاز استفاده کنند و از پارک خودرو در زیر درختان خودداری نمایند

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *