خانه / جشنواره / شیعیان میشیگان ترامپ را شکست دادند شیعیان تل اویو هم نتانیاهو را

شیعیان میشیگان ترامپ را شکست دادند شیعیان تل اویو هم نتانیاهو را

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد بیستمین هفته متوالی شد

تظاهرات علیه نتانیاهو وارد بیستمین هفته متوالی شد

منابع صهیونیستی گزارش دادند که تظاهرات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی وارد بیستمین هفته متوالی شده است و همچنان ادامه دارد.

العالم _ فلسطین اشغالی

منابع صهیونیستی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که خیابان‌های تل‌آویو و قدس اشغالی برای بیستمین هفته متوالی شاهد تظاهرات علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» به نقل از پایگاه‌های خبری صهیونیستی گزارش داد که ساکنان فلسطین اشغالی در اعتراض به تصمیمات اتخاذ شده درباره کرونا، مالیات که قرار است نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نه‌چندان دور آن را اعلام کند و بی‌توجهی به شهروندان و همچنین پرونده‌های فساد نتانیاهو در خیابان‌های تل‌آویو و مقابل محل اقامت نخست‌وزیر این رژیم در قدس اشغالی تظاهرات کردند.

خبرگزاری رسمی فلسطنین همچنین گزارش داد که در تظاهرات‌های پیشین، طرفداراننتانیاهو به متعرضان تعرض کردند و آنها را با تخم‌مرغ زده‌اند؛ با این حال، معترضان همچنان به تظاهرات خود علیه نتانیاهو و سیاست‌های نژادپرستانه او ادامه می‌دهند.

نارضایتی عمومی از نحوه مقابله نتانیاهو با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن، هزاران نفر را در فلسطین اشغالی به خیابان‌ها کشانده و معترضان خواستار استعفاینتانیاهو از سمت خود هستند. از طرفی دیگر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در انتظار محاکمه خود در دادگاه به اتهام فساد مالی است.

محل اقامت نتانیاهو درقدس اشغالی طی هفته‌های گذشته به کانون تجمع معترضان به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است تا جایی که در برخی از روزها شمار معترضان به ۱۰ تا ۲۰ هزار نفر نیز رسیده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

حمایت از حفظ حجاب

⭕️ فراخوان مردمی پیاده‌روی حمایت از عفاف و #حجاب در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *