خانه / جشنواره / اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در شمال تهران 
اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در شمال تهران 

اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در شمال تهران 

طرح فوریتی نگهداشت شهر با هدف ارتقاء سطح خدمات رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در روزهای پایانی هر هفته در محلات و محورهای اصلی شمال تهران اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اصلی ترین مطالبه و قضاوت شهروندان از نحوه عملکرد شهرداری در بحث نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابسامانی های شهری است بر همین اساس اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر با رویکرد کاهش پیام های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و نظارت همگانی ۱۸۸۸ در اولویت اجرایی همه ادارات این معاونت و نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.
جعفریان به ارزیابی وضعیت عملکرد و پیشرفت فیزیکی معاونتهای تخصصی مناطق ۲۲ گانه در شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: طبق اعلام  اداره ارزیابی معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تلاش مضاعف وهمت اداره فنی معاونت خدمات شهری منطقه یک با اقداماتی که در راستای طرح نگهداشت شهر انجام شده است منطقه یک توانست بین مناطق ۲۲ گانه از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه ها جایگاه خود را از رتبه ۲۱ در مدت مشابه سال گذشته، امسال به رتبه اول برساند.
وی گفت : با توجه به دستورالعمل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و تاکید بر نگهداشت شهر، روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته به جهت نگهداری سطح محدوده، کلیه ادارات خدمات شهری بسیج می شوند که چهارشنبه ها هر ناحیه اقدام به ساماندهی یک محله و پنج شنبه در محورهای اصلی خدمات رسانی انجام می شود.
جعفریان تصریح کرد: طرح ساماندهی محورهای اصلی، هفته گذشته در محور خیابان شریعتی، دزاشیب و کریمی اجرا شد و در هفته های آتی نیز در سایر محور ها از جمله خیابان های شهید باهنر، ولیعصر(عج)، بزرگراه آیت اله صدر و ارتش و… به صورت مستمر به اجرا می رسد.
معاون شهردار منطقه یک افزود: خدمات نگهداشت شهر در همه حوزه های فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری ، بازیافت، سد معبر و… شامل نظافت و رفت و رو ب ، شستشوی المانهای شهری از قبیل تابلو و مخازن ۱۱۰۰ لیتری ، ایستگاههای اتوبوس و پاکسازی زمینهای بایر ، طعمه گذاری و…است.
وی از همه مسئولین خواست با همدلی، همفکری و تعامل در کنار هم به فعالیت بپردازند تا کارها به سرعت و مبتنی بر تدابیر ابلاغی شهردار تهران به پیش برود و همه ی موارد آن در اجرای همه طرح ها ، پروژه ها و اقدامات در نظر گرفته شود.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *