خانه / جشنواره / قدرت ملت ایران بیشتر شده است

قدرت ملت ایران بیشتر شده است

رئیس جمهور گفت: ملت بزرگ ایران بعد از یکسال ونیم فشار مداوم اقتصادی از هر روز دیگر قدرتش درسطح جهان روشن​تر شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ حجت الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی در جلسه هیئت دولت با اشاره به شدیدترین تحریم‌های امریکا علیه ایران گفت: ملت بزرگ ایران بعد از یکسال ونیم فشار مداوم اقتصادی از هر روز دیگر قدرتش درسطح جهان روشن​تر شده است.Play Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلیاز درون ایران صدای اتحاد را بشنویم 
رئیس جمهور گفت: در بخش اقتصادی از همه کارآفرینان و شرکت‌ها می‌خواهم در زمینه اقتصادی بیش از پیش تلاش کنند.
آقای روحانی رئیس جمهور در ادامه اظهاراتش در جمع اعضای هیئت دولت، افزود: ما این توان و قدرت را داریم که با نیرو‌های خلاق، دانشگاهیان، متخصصین، نخبگان و همچنین شرکت‌های دانش بنیان در کنار هم قرار گیریم تلاش خود در بخش اقتصادی مضاعف کنیم.
آقای روحانی تصریح کرد: البته کار‌های بزرگی ملت ما انجام داده و قدرت معنوی خود را در ایام محرم نشان داد و در آینده‌ای نزدیک در اربعین نشان خواهد داد که آن هم قدرت ملی و معنوی ماست. Play Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلی
رئیس جمهور گفت:​ اگر ما می‌خواهیم زودتر پیروز شویم از درون این خانه، یعنی ایران باید صدای اتحاد را بشنویم، صدای وحدت را همه بشنوند و با وجود جناح‌های مختلف که ممکن است افکار و نظرات مختلفی داشته باشند.
آقای روحانی در پایان خاطر نشان کرد: در انتخابات هم به طور طبیعی رقابت وجود دارد، اما همه تلاش کنیم، انتخاباتی اخلاقی، سالم و بهترین رقابت سالم را داشته باشیم تا دنیا از نو، باز ندای مقاومت، ایستادگی و مقابله با توطئه‌ها و ندای صلح و ثبات در منطقه را بشنود. انزوای ایران ناممکن است
رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرت منطقه‌ای است و انزوای ایران در این منطقه ناممکن و حضور ما قطعی است.
آقای روحانی در ادامه سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت افزود: از رئیس جمهور فرانسه تشکر می‌کنم به خاطر همه تلاش‌هایی که در آن ۲۴ تا ۴۸ ساعت مخصوصاً برای مذاکرات انجام دادند و ما هم همکاری و همراهی کردیم.
وی گفت: کسی که مانع شد این موضوع به نتیجه برسد، کاخ سفید بود، ​ نه پاریس مقصر بود، نه توکیو مقصر بود و نه بقیه کشورها. همه کشور‌ها تلاش خود را کردند و کسی مقصر نیست.
رئیس جمهور در خصوص پیغام‌های آمریکا هم تصریح کرد: آمریکا در پیغام خصوصی به اروپایی‌ها می‌گفت که آماده مذاکره است بعد در مصاحبه با رسانه‌ها می‌گفت: تحریم‌ها را تشدید می‌کنم. چطور می‌توان باور کرد؟
آقای روحانی افزود: ذکاوت و هوشیاری ایران و ایرانی از ما می‌خواست فریب پیام خصوصی آمریکا را نخوریم و همانطور که خودشان گفتند ایران در هیچ مذاکره‌ای شکست نخورده است و ما هم همین را می‌خواستیم.
وی گفت: مذاکره‌ای باید انجام شود که در آن موفقیت باشد و در این مسیر ما باز هم راه را ادامه می‌دهیم این راه بن بست نیست و به نظر من راه باز است و همه دنیا به این نتیجه رسیده اند.
رئیس جمهور افزود: خروج آمریکا از برجام اشتباه بوده آمریکا به نتیجه‌ای نمی‌رسد و همه به این نتیجه رسیده اند که برجام در زمان خودش بهترین توافق بوده و باید با ایران حرف بزنند. Play Videoکد ویدیودانلودفیلم اصلی
آقای روحانی گفت: اگر منطقه را می‌خواهند قدرت منطقه‌ای ایران است و اگر جهان را می‌خواهند با حذف ایران امکان پذیر نیست و انزوای ایران ناممکن است، ​ حضور ایران در همه صحنه‌ها قطعی است.
وی افزود: برای پیروزی نهایی باید مسیر را ادامه دهیم و در این بین از قوای سه گانه، ​ رسانه ملی، ​ نیرو‌های مسلح، ملت بزرگ ایران، به ویژه از مقام معظم رهبری و از همه تشکر کنم چرا که همه دست به دست هم دادیم و با تمام مشکلاتی که وجود داشت کار عظیم و بزرگی را امروز به ثمر رساندیم.
رئیس جمهور گفت: عده‌ای سکوت کردند عده‌ای هم اذیت کردند و فشار آوردند، ولی ملت ما ایستاد و مقاومت کرد و بحمدالله به موفقیت رسید و قدم‌های بعدی هم موفقیت ایران است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

روزمعلم و شهادت استاد مطهری

بسم الله و سلام وعرض تبریک تقدیم به کسانی که به ما مفیدها آموختند🌴 امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *