خانه / جشنواره / باید جمهوری اسلامی اعراب تشکیل گردد

باید جمهوری اسلامی اعراب تشکیل گردد

انصارالله: اتحادیه عرب، بوق تبلیغاتی عربستان و امارات است

انصارالله: اتحادیه عرب، بوق تبلیغاتی عربستان و امارات است

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که امتناع اتحادیه عرب از محکوم کردن عادی‌سازی امارات با رژیم صهیونیستی، ارزش باقی‌مانده این اتحادیه را از بین برده است.

العالم– یمن

به گزارش العالم به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد، امتناع اتحادیه عرب در محکوم کردن عادی‌سازی امارات با رژیم اسرائیل، ارزش باقی‌مانده آن در نزد ملت‌های عربی را از بین برده است.

این بیانیه افزود، اتحادیه عرب بعد از افتادن در دایره نفوذ سعودی و امارات برای خود حکم اعدام سیاسی صادر کرده و به یک بوق تبلغاتی ارزان‌قیمت برای ابوظبی و ریاض تبدیل شده است تا برنامه‌های مشکوک آنها را که هیچ ارتباطی با عربیت ندارد، اجرا کند.

در ادامه این بیانیه آمده است، در برابر این سقوط رسمی نظام عربی نگاه‌ها به بیداری ملت‌های عربی معطوف شده است تا اعتبار قضیه فلسطین را در تمامی سطوح بازگرداند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

https://www.maahinnews.ir/?p=53680

ائتلاف بین المللی توسعه رزم آوران کشور

در سال جدید و توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت‌های مردمی با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *