خانه / جشنواره / جمهوری اسلامی فرانسه ایجاد باید گردد

جمهوری اسلامی فرانسه ایجاد باید گردد

خشم مسلمانان از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم

خشم مسلمانان از اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم

کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی و اسلامی هشتگ #جز – رسول – خدا، را در اعتراض به انتشار مجدد کاریکاتورهای موهن نسبت به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) توسط روزنامه فرانسوی شارلی ابدو منتشر کردند.

العالم – داغ های مجازی

نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس یک روز قبل از دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۳ فرد متهم به دست داشتن در حادثه تیراندازی در دفتر این نشریه در سال ۲۰۱۵، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد.

نویسنده سرمقاله این هفته نشریه مزبور ضمن بازنشر کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) نوشت: «این تصاویر به تاریخ تعلق دارد و تاریخ را نه می‌توان دوباره نوشت و نه می‎توان آن را پاک کرد».

انتشار این تصویر توهین آمیز حجم گسترده ای از واکنش ها را فضای مجازی به همراه داشته است، آنچه که بیش از همه خشم مسلمانان را برانگیخت سخنان امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه بود که این بی حرمتی را آزادی اندیشه خواند.

واکنش کاربران را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

* چنین توهینی هیچ چیزی از شخصیت پیامبر (ص) کم نمی کند چرا که خداوند متعال در قرآن ایشان را مدح فرموده است.

* هر چه اسلام گسترش یافت سگهای کافر بیشتر پارس کردند، ای کفار، از خشم بمیرید، خداوند نورش را می گستراند حتی اگر کافران بدشان بیاید، درود و سلام خداوند بر سرور ما حضرت محمد (ص).

* پدر و مادرم و خودم و هر چه دارم فدایت این پیامبر (ص).

* کاربری با انتشار تصویر مزار پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) ایشان را مرواریدی گرانقدر توصیف کرد.

* سخنان مکرون بسیار احمقانه بود، او رئیس کشوری است که ادیان مختلف در آن ساکنند، پس باید به آنان احترام بگذارد، اما این سخنان باعث فتنه و خشونت می شود و احساسات بیشتر از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار می کند.

* فرانسه منابع آفریقا را غارت کرد و ۱۰ میلیون الجزایری و صد هزار تونسی را کشت، حالا با تصاویر موهن، به پیامبر (ص) توهین می کند، اما به چه دلیل کشورهای عربی این اقدام را محکوم نمی کنند.

* رئیس جمهور فرانسه به کشورهای عربی و اسلامی می رود و مانند فاتحین از وی استقبال می شود آن وقت علیه مسلمانان توطئه کرده، میان آنان کینه و دشمنی ایجاد نموده و اجازه می دهد تا به پیامبرشان توهین شود.

* ای امت محمد (ص)، ای حکام مسلمان، ای مردم، پس از ۱۵ سال شاری ابدو مجددا کاریکاتورهای موهن به پیامبر (ص) را منتشر می کند.

* ای امت رسول الله (ص)، در صورتیکه از پیامبرمان دفاع نکنیم مستحق آن نیستیم که از امتش باشیم.

* حکام ما تسلیم ذلت شدند، کشورهای عربی به استانهایی غربی تبدیل شده اند، روزنامه فرانسوی کاریکاتورهای موهن را درباره عظیم ترین انسان روی زمین منتشر می کند، کشورها روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی می کنند و جهانی سازی انجام می شود، پس شما نیز برای یاری پیامبر (ص)، فرانسه را تحریم و روابطتان را با آن قطع کنید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

Due to the people's need for prayer, the White House was changed to the place of Friday prayers in Washington. And people can pray there every Friday. Thanks to Ahmad Mahini, the presidential candidate of the United States from the Mahin party

آیا یهودیان به بهشت می روند؟

هر سوال مطرح در ذهن هرکسی، داستان و پاسخی دارد که: با دیگری متفاوت است. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *