خانه / جشنواره / جشن غدیر در بیمارستان شهدای تجریش و مسیح دانشوری

جشن غدیر در بیمارستان شهدای تجریش و مسیح دانشوری

‌‌ جشن غدیر در دو بیمارستان شهدای تجریش و مسیح دانشوری برگزار شد
 کاروان شادستان به مناسبت عید غدیر خم، در مقابل دو بیمارستان شهدای تجریش و مسیح دانشوری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی به اجرای برنامه های شاد و فرهنگی پرداخت.  
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت:جشن عیدانه غدیر در شمال تهران با حرکت دو کاروان شادستان در محورهای اصلی شمال تهران برگزار شد و با هدف  تقدیر از کادر درمانی و روحیه دهی به بیماران بستری، در مقابل دو بیمارستان شهدا و مسیح دانشوری نیز برنامه های مناسبتی اجرا شد.
وی گفت: علاوه بر دو کاروان شادستان برنامه های نورافشانی، مسابقات و پخش خطبه غدیر در بوستان ها، تقدیر از خانواده های شهدای سادات، ایجاد ایستگاه های صلواتی، توزیع سبد کالا و اطعام افراد نیازمند و برگزاری برنامه های شاد و متنوع دیگر در این ایام از اقدامات اجرا شده است.
گفتنی است کاروان شادستان در روز جمعه ۱۷مرداد، از مسیر میدان تجریش، قدس،خیابان شریعتی، بلوار شهیداندرزگو، میدان ارتش و میدان شهرک شهید محلاتی و روز شنبه ۱۸ مرداد، از پارک وی، خیابان ولیعصرعج، بیمارستان شهدای تجریش، میدان قدس،میدان نیاوران، میدان شهید پور ابتهاج و بیمارستان مسیح دانشوری عبور کرد و به اجرای برنامه پرداخت.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مرکز طرحهای ملی وزارت ارشاد اسلامی

اقای صابر جعفری توضیحاتی دادند تعریف ارشاد متولی فرهنگ عامه فرهنگ در اسلام پاسخگویی است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *