خانه / جشنواره / نسخه جدید پرتال شهرداری منطقه یک

نسخه جدید پرتال شهرداری منطقه یک

نسخه جدید پرتال شهرداری منطقه یک تهران رونمایی شد
پرتال جدید شهرداری منطقه یک با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیاز و ارتقای شکلی و محتوایی، رونمایی شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جلسه ای که با حضور افشاری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری، پارسیان مدیر اداره روابط عمومی و عابدپور رئیس اداره فناوری اطلاعات،برگزار شد ضمن رونمایی از پرتال جدید شهرداری منطقه یک اظهار داشت: در عصر کنونی بخش مهمی از جهان ما فضای مجازی است و پرتال ها پنجره ای رو به جهان محسوب می شوند و نقش بی بدیلی در ویترین یک سازمان دارند که می توانند پویایی سازمان را به رخ جامعه کشیده و خدمات با کیفیت و مطلوبی را به شهروندان عرضه کنند و از طرفی بازخورد جامعه هدف و مخاطبین را به سازمان منتقل نمایند.
موسوی افزود: پرتال ها در نمایش صحیح عملکرد یک سازمان تاثیر غیر قابل انکاری دارند و باید با بهره مندی از خلاقیت های هنرمندانه آن را برای مخاطبین جذاب کرد.
وی گفت: پرتال می تواند یک راه بی واسطه، شفاف و امنی بین ما و مخاطبین باشد بنابراین باید تلاش کنیم به درستی، دقت و سرعت لازم، مطالب مرتبط با معرفی اقدامات سازمان را در آن بگنجانیم، تغییرات را منعکس کنیم و به شایستگی تاثیراتی را که هر کدام از حوزه ها و بخش های سازمانی بر محیط شهر می گذارند، به نمایش بگذاریم.
مجید افشاری معاون برنامه ریزی و توسعه شهری نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص پرتال جدید گفت: پرتال جدید شهرداری منطقه یک از نظر شکلی و محتوایی تغییراتی داشته که از جمله ی آن گنجاندن نماهای برگزیده منطقه، صفحه اختصاصی کمیته نما، معرفی گردشگری و مفاخر در شمیران، امکان جستجوی سریع و تسهیل دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیازشان و … است.
محمد رضا پارسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک نیز در پایان گفت: تحریریه و ساختار خبری در پرتال شهرداری به گونه ای طراحی شده است که  بارگذاری اخبار و دسترسی شهروندان به اطلاعات مورد نیازشان با سرعت بیشتری انجام شود و بعنوان یک پرتال مرجع شهرداری منطقه یک، می تواند محل رجوع مناسبی برای اصحاب رسانه و شهروندان باشد تا به جدیدترین و صحیح ترین اطلاعات و اخبار منطقه دسترسی داشته باشند.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

نشست

سلام .ان شاالله تعالی روز یک شنبه ۸صبح ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳با ادامه ارایه جناب دکتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *