خانه / جشنواره / این بار باید اسرائیل محو شود!

این بار باید اسرائیل محو شود!

فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود

فلسطین| هشدار حماس به اشغالگران درباره توطئه در مسجدالاقصی/ بهای هتک حرمت مقدسات بسیار سنگین خواهد بود

جنبش حماس در واکنش به برنامه توطئه آمیز صهیونیست‌ها برای یورش گسترده به مسجدالاقصی در روز عرفه٬ طی صدور بیانیه‌ای به آنها هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد٬ امروز پنجشنبه مصادف با روز عرفه قدس اشغالی شاهد روز پرتنشی خواهد بود، از یک سو در این روز مسلمانان فلسطینی قصد برگزاری دعا و نیایش در مسجدالاقصی را دارند و از سوی دیگر گروه‌های افراطی صهیونیست به مناسبت آنچه که سالروز تخریب معبد سلیمان «هیکل» می‌خوانند، فراخوانی برای یورش گسترده به مسجدالقصی صادر کرده‌اند.

از همین رو کمیته‌های مردمی دفاع از مسجدالاقصی با صدور فراخوانی از فلسطینی‌ها خواسته‌‌اند تا در روز عرفه و نیز عید قربان با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع تجاوز شهرک‌نشینان صهیونیست به آن شوند.

جنبش حماس در واکنش به یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در زمانی که در این روزهای مبارک حیاط‌های مسجدالاقصی در حال آماده‌سازی برای برپایی نماز هستند٬ شهرک‌نشینان صهیونیست در تلاش برای تحریک فلسطینیان در حال برنامه‌ریزی برای یورش گسترده به مسجدالاقصی هستند که این عربده‌کشی‌ها تحت نظارت رژیم اشغالگرشان و سسیاتمداران نژادپرست افراطی آنها که برای تجزیه و تقسیم این مسجد نقشه می‌کشند٬ صورت می‌گیرد و رویاهای بیمار آنها به سمت تخریب آن و برپایی بنای ادعاییشان می‌رود.

بیشتر بخوانید

در این بیانیه آمده که عربده‌کشی صهیونیست ها تنها منحصر به مسجدالاقصی نبوده و بلکه هدف آنها در تنگنا قرار دادن اهالی قدس شریف و تخریب منازل و اعمال مالیات های سنگین بر آنهاست تا فلسطینی‌ها را مجبور به ترک این مکان مقدس کنند.

حماس در بیانیه خود مقاومت اهالی قدس را که با سرکوبگری‌های روزانه رژیم اشغالگرمقابله می کنند ستود. حماس همچنین به رژیم اشغالگر صهیونیستی در خصوص ادامه برنامه‌های شوم آن برای تخریب مسجدالاقصی و یهودی‌سازی و سیطره بر برخی بخش های آن به منظور ساختن بنای ادعایی صهیونیست ها هشدار داد.

این جنبش همچنین از سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه کشورهای عربی خواست تا مسئولیت پذیر بوده و مسجدالاقصی و قدس و مقدسات آن را رها نکنند تا گرفتار فتنه یهودی‌سازی شود.

در ادامه بیانیه مذکور همچنین آمده که رژیم اشغالگر بداند که مسجدالاقصی و شهر قدس٬ ارزش و مبانی ملی فلسطینیان بوده و امکان ندارد در برابر توطئه‌هایی با هدف تخریب و تقسیم و یهودی‌سازی آن سکوت کنند. بنابراین بهایی که رژیم اشغالگر در صورت ادامه تجاوزاتش به این دو نقطه پرداخت خواهد کرد بسیار بزرگ است و به زودی آن را خواهد دید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

بسوز كه سوز توكارها كند

سوزش شدید انترنسناس از حجاب

هرجا سوزش شدید اینترنسناس بود بدانید کار درست است بسوز که سوز توکارها کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *