خانه / دارالقران / Wanted trump!dead or live

Wanted trump!dead or live

تعقیب قضایی ترامپ در پرونده ترور سردار سلیمانی

تعقیب قضایی ترامپ در پرونده ترور سردار سلیمانی

تهران – ایرنا – دادستان تهران گفت: برای ۳۶ مسوول سیاسی نظامی آمریکا از جمله دونالد ترامپ و نیز دیگر کشورها که در ترور سردار سلیمانی مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، دستور جلب و اعلام قرمز از طریق پلیس بین‌الملل صادر شده است.

Wanted trump!dead or live
Wanted trump!dead or live

به‎ گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، علی القاصی مهر در جلسه شورای عالی قضایی که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیگیری پرونده ترور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد: ۳۶ نفر از افرادی که در ترور حاج قاسم مباشرت، مبادرت و آمریت داشتند، اعم از مسئولان سیاسی و نظامی آمریکا و دیگر دولت‎ها شناسایی شدند که توسط مقام قضایی برای آنها دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز از طریق پلیس بین الملل صادر شده است.
وی عنوان اتهامی این افراد را «قتل» و «اقدام تروریستی» اعلام کرد و افزود: در راس این فهرست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قرار دارد و تعقیب قضایی او حتی پس از پایان دوره مسئولیتش نیز پیگیری خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی سال ۹۸ سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و چند همرزم دیگر آنها، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

www.gp.org

Donate

March 19th, 2003. The United States invaded Iraq. The public premise for the invasion was …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *