خانه / جشنواره / ایستگاه های مجهز در مترو

ایستگاه های مجهز در مترو

معاون ترافیک شهرداری منطقه یک در کارگروه تخصصی مدیریت بحران  پهنه ترافیکی شمال تهران :
ایستگاه های متروی  پهنه شمال برای مقابله با بحران، تجهیز می شوند

ایستگاه های مجهز در مترو، که می توانند در مواقع بحران به عنوان کمک کننده در حمل و نقل شهروندان خدمات رسانی کنند، در مناطق شهر تهران ایجاد شوند
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون ترافیک شهرداری این منطقه در جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل و ترافیک مدیریت بحران  پهنه ترافیکی شمال تهران که با حضور ریاست راهور شمال تهران، معاونین ترافیک مناطق ۱،۲ و ۳ ، مدیران اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو و مدیریت بحران منطقه یک و…. برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  پیشگیری مهمترین عامل قبل از وقوع هر بحران است بر همین اساس ایجاد ایستگاه های مترو مجهز با امکاناتی چون برق اضطراری، ایمنی و استحکام، سیستم تهویه هوا و … در هر یک از  مناطق شهر تهران برای کمک به انتقال مجروحین که بتواند به عنوان پشتیبانی و اجرای پدافند غیرعامل، عمل کند باید ایجاد شوند و تمامی اعضای کارگروه نسبت به شناسایی نقاط بحرانی در موضوع حمل و نقل عمومی در زمان بحران اقدام کنند. 
وی اجرای مانور را از دیگر اقدامات لازم جهت ارتقاء آمادگی دستگاه های خدمات رسان دانست و گفت: مانور مدیریت بحران در موضوع حمل و نقل عمومی در محدوده چهارراه پارک وی و با همیاری و هماهنگی پلیس راهور و شهرداری های مناطق ۱و۲و۳ و ستاد مدیریت بحران این مناطق برگزار شود تا توان عملیاتی مشارکتی پلیس راهور ، شهرداری و … ارتقاء یابد.
خردمند اعلام نمود: نقاط بحران در موضوع حمل و نقل و ترافیک شناسایی شده است تا در زمان وقوع بحران نسبت به کاهش خطرات و تعیین ایمنی کامل این نقاط اقدام شود. 
کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک نیز  گفت: در منطقه یک ۶ محور بزرگراه شهید آیت اله صدر، شهید چمران، شهید مدرس شمال، ارتش، خیابان های پاسداران و شهید باهنر برای تخلیه اضطراری در مواقع بحران در نظر گرفته شده اند.
وی با اشاره به نصب تابلوهای هدایت مسیر و تاسیسات کنترل ترافیکی در این محورها افزود: در این ۶ محور و تقاطع آنها با محور های دیگر ۱۲۹ نقطه وجود دارد که تاسیسات کنترل ترافیکی در ۹۲ نقطه دائمی و ۳۷ نقطه موقت است. 
فاتحی منش با اشاره به سطح بالای استانداردهای hse مترو نسبت به سایر فضاهای عمومی خاطر نشان کرد: در زمان وقوع بحران، خطوط مترو باید بتوانند تداوم خدمت داشته باشند تا بخش عمده جا به جایی مجروحین و خدمات رسانی عمومی از طریق آن انجام شود.   

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 طرح از غزنه تا غزه توسط احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

200هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۱۵۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

۲۰۰هزار نفر در بیت المقدس نماز خواندند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *